וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה ירד בדרישות אבל מסרב להצעה של מכבי תל אביב לחוזה חדש

8.1.2019 / 7:19

המגן ירד מהדרישה לחוזה בגובה 800 אלף דולר, אולם לא מוכן לחתום על חוזה נמוך בחצי שמציעה לו הקבוצה. השחקנים המומים מפרשיית הפדופיליה של עוזר האפסנאי, במועדון מודים: אנחנו בתחרות רק עם עצמנו

עריכה: מתן חדד

1. איביץ' בחר בהרכב האופטימלי

ולאדן איביץ' נוהג להטעות את כולם וקשה מאוד לנבא את ההרכב הפותח אצלו. גם השחקנים מתקשים לנחש וגם לתקשורת לא קל. אתמול (שני) העלה הסרבי הרכב שהיה קל להעריך אותו בלילה שלפני המשחק. אולי ההרכב הכי נכון והכי מאוזן שיש למכבי תל אביב להציע, בטח כשאייל גולסה פצוע. "פתחנו בהרכב האופטימלי של מכבי תל אביב", אמרו אמש בקבוצה. "זה לא מקרי שהבקענו רביעייה ביכולת פושרת כשבמחצית הראשונה היינו פחות טובים ממכבי נתניה". דן גלזר ודור פרץ נותנים המון כוח בקישור האחורי. אלירן עטר, עומר אצילי ואיתי שכטר הם המוציאים לפועל הכי מושחזים בקבוצה ודור מיכה הוא ללא עוררין המבשל הכי פורה. קו ההגנה האחורי התייצב בתקופה האחרונה ושם אין שינויים. יחד עם זה ולמרות ההערכה כי איביץ' בחר אתמול ב-11 הכי טובים שלו, הוא לבטח ייצר גם בשבוע הקרוב תחרות אמיתית באימונים לקראת הדרבי. "זה בדיוק הסיפור במכבי תל אביב. גם אחרי רביעייה כזו ההרכב שפתח לא יכול להיות בטוח שהוא יפתח בדרבי בעוד שבוע. זה הסוד של מכבי תל אביב", הוסיפו במועדון.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה 1:4 את נתניה, הפער בפסגה 15 נקודות
דמעות פרידה? דסה בכה, ולאדן איביץ' רוצה עונה ללא הפסד
טרף את הקלפים: ההחלטה שהזניקה את הקריירה של דן גלזר

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הכל פתוח לקראת הדרבי. בהרכב של איביץ', כלומר/דני מרון

2. יריבות? למכבי יש תחרות רק עם עצמה

אחרי עוד ניצחון, במכבי תל אביב כבר מודים בשיחות סגורות שהתחרות היא לא עם קבוצה כלשהי, אלא רק עם עצמם. העובדה שהקבוצה טרם הפסידה ורק מגדילה בכל שבוע את אחוזי ההצלחה שלה, מייצרת מוטיבציה מעצמה. "לא בושה לרצות לא להפסיד עד סוף העונה", אומרים במועדון. "זה יהיה נהדר אם נסיים את העונה עם אליפות ושיא באחוז ההצלחה. יש מה שנותן לנו דחיפה, גם אם היריבות שלנו הרחק מאחור ובטח כשבאר שבע כבר בפער של 20 נקודות". גם איביץ' אמר בפעם הראשונה בביטחון שהוא לא רואה שום סיבה לא לשאוף לסיים את העונה ללא הפסד.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
מחפשים אתגרים בינם לבין עצמם. שחקני מכבי תל אביב חוגגים אמש/דני מרון

3. למה איביץ' לא מתראיין ביוון ומה עם יאקומאקיס?

ביוון לא התפרסם ראיון עם ולאדן איביץ' מאז שהוא הגיע למכבי תל אביב. "בתקשורת שם יודעים שאני לא מדבר, אם אין לי על מה", הסביר אמש הסרבי את הסיבות לכך שהוא לא התראיין עד עכשיו במדינה ממנה הגיע לישראל. "אני מדבר כאן בישראל לפני משחקים ואחריהם ולא מעבר לכך, כי אין לי מה לומר מעבר לזה". אם איביץ' היה מתראיין ביוון, הוא לבטח היה נשאל על החלוץ יורגוס יאקומאקיס שכבר היה קרוב למכבי תל אביב, אולם מסיבות שונות העניינים מולו ומול קבוצתו א.א.ק אתונה נתקעו. איביץ' אמר אמש על החלוץ: "אני מכיר את יאקומאקיס הרבה שנים כי אימנתי את הקבוצה עד גיל 19 בפאוק והוא שיחק מולנו. אני יודע מיהו ומה האיכויות שלו. בכל מה שקשור להחלטות שלנו לגביו, אם יהיה מה להודיע, אנחנו כבר נמצא את הדרך להודיע".

אלי דסה מכבי תל אביב בוכה. דני מרון
הוא ומכבי תל אביב ייפגשו באמצע? דסה נרגש אמש/דני מרון

4. הדמעות של דסה: התרגשות, בלבול וכאב

אלי דסה ירד אתמול דומע לחדר ההלבשה אחרי שאוהדי מכבי תל אביב קראו בשמו, שרו לו שירים אישיים וביקשו ממנו להישאר. המגן התרגש מאוד והתקשה לשמור על קור רוח. בחדר ההלבשה המשיכו איתי שכטר, דור מיכה ושחקנים אחרים לשיר את שירו של דסה והוא לא הסתיר את התרגשותו. "אלי רוצה להישאר במכבי תל אביב", אמרו אמש שחקנים בקבוצה. "אבל הוא רוצה את ההצעה שתגרום לו לחתום ובגלל זה הוא כל כך התרגש כשהקהל קרא בשמו ושר לו להישאר. זה כאילו שהוא מבין כמה האוהדים רוצים שהוא יישאר, אבל הוא לא יכול עדיין לקבל את ההצעה ולחתום בראש נקי ובלב שלם".

ההערכה בסביבת דסה היא שהוא כבר ירד מהדרישה לחוזה בגובה של 800 אלף יורו, אך יחד עם זאת לא מוכן לחתום על חוזה של 400 אלף דולר בקירוב כפי שמכבי תל אביב מציעה לו. "אלי היה מאוד רוצה לחתום בחוזה שיגרום לו להרגיש מרוצה, אבל כל הסחבת הזו בטח גם גורמת לו לרצות לבחון הצעה מחו"ל ולראות עד כמה הוא מסוגל לאתגר את עצמו במדינה זרה ובליגה שהוא לא מכיר".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
החשוד נוהג לבלות איתם. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

5. "הסיפור של 'דקי' היכה אותנו בהלם"

מכבי תל אביב כיבתה אתמול מהר מאוד את הסערה שהתפתחה סביב איש המשק שלה רביב דקר שנעצר בגין פרשיה של פדופיליה ברשת, אך שוחרר בערבות אישית. במכבי תל אביב חשפו את שמו של דקר והבהירו כי הוא הוצא לחופשה. העניין הזה קצת נשכח אמש כאשר מכבי תל אביב סיימה עוד ערב לפרוטוקול, אבל הסיפור עורר הרבה דרמה בקרב השחקנים לפני המשחק בשעות שהעבירו בבית מלון. דקר נחשב לאחד שקרוב מאוד לשחקנים. בעבר הוא היה עוזר מאמן בקבוצת הנערים במכבי תל אביב וכשהגיע למחלקת האפסנאות בקבוצה, הוא התקרב מאוד לשחקנים שנוהגים אפילו לבלות איתו ולהזמין אותו לאירועים שלהם. "הסיפור הזה היכה אותנו בהלם מוחלט", אמר אמש אחד השחקנים בקבוצה. "כולנו מצפים לראות לאן זה יתפתח והאם 'דקי' יחזור אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully