וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמעות פרידה? אלי דסה בכה, ולאדן איביץ' רוצה עונה ללא הפסד

7.1.2019 / 23:01

המגן שעשוי לעבור ללודוגורץ התרגש מתשואות אוהדי מכבי תל אביב, המאמן סימן מטרה חדשה ושואף "להגדיל את הפער ככל האפשר". דראפיץ': "אף פעם לא עשינו טעויות כאלה בהגנה"

עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) את סיבוב ההופעות שלה בדרך להשבת צלחת האליפות, כשהפעם הביסה 1:4 את מכבי נתניה במשחק שנעל את המחזור ה-17 בליגת העל. המוליכה הבלתי מנוצחת רשמה משחק ליגה 23 ללא הפסד (מאז הפלייאוף בעונה שעברה) ומחזיקה ב-20 נקודות יתרון על פני הפועל באר שבע שאמורה הייתה להתחרות הייתה על התואר. עומר אצילי כבש את השער המהיר של העונה בליגת העל, אחרי 28 שניות בלבד, והשלים צמד בדקה ה-61. דור מיכה חגג שער בכורה העונה (45) ואבי ריקן המחליף השלים בוולה אדיר (82). ניקו אולסק רק צימק עבור המדורגת שישית (86).

אלי דסה, שמחזיק בהצעה מלודוגורץ הבולגרית וצריך להחליט האם להיענות לה, זכה לתשואות מהקהל ובכה מהתרגשות. הדמעות לא פסקו גם בחדר ההלבשה, כאשר שחקנים אחרים ניגשו אליו. האם נפרד מהאוהדים?

עוד בנושא:
הקשר השוויצרי אוליבר בוף מועמד להצטרף למכבי נתניה
מתן חוזז צפוי לעבור בהשאלה ממכבי תל אביב להפועל חיפה
טרף את הקלפים: ההחלטה שהזניקה את הקריירה של דן גלזר במכבי תל אביב

אלי דסה מכבי תל אביב בוכה. דני מרון
התרגש עד דמעות. אלי דסה/דני מרון

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "אחרי 45 הדקות הראשונות לא יכולנו להיות מרוצים מהיתרון ומאיך ששיחקנו, אבל השתפרנו במחצית השנייה ויצרנו הרבה מצבים. סיימנו את המשחק מהר, וזה כמובן משהו שאנחנו תמיד רוצים לעשות. אנחנו משחקים בליגה טובה, ויש עוד 19 משחקים והרבה נקודות בקופה. עלינו להיות מרוכזים עד הסיום ולנסות להגדיל את הפער מהיריבות שלנו כמה שאפשר. נעשה את המיטב כדי לסיים את העונה ללא הפסדים".

סלובודן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה: "מאוכזבים מאוד, כי קיבלנו שערים גם בדקה הראשונה וגם בדקה האחרונה של המחצית בגלל טעויות שלנו, חוץ מזה שיחקנו לא רע במחצית הראשונה והגענו למצבים שלנו. משחק ההגנה שלנו היה לא טוב הערב, ומול מכבי תל אביב אתה נענש. אנחנו צריכים לראות איפה כדאי שנתחזק ונצטרך לדעת לטפל במצבים כמו במשחק הערב. אף פעם לא עשינו טעויות כאלה בהגנה. בסופו של דבר, יש לנו 24 נקודות, אנחנו במקום בו אנחנו רוצים להיות, זה משחק ליגה ולא גביע. מתכוננים כבר למשחק במחזור הבא מול מ.ס. אשדוד".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 1:4 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב, שי ברדה, סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. דני מרון
שני חברים טובים. ולאדן איביץ' עם סלובודן דראפיץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully