וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הקשר השוויצרי אוליבר בוף מועמד להצטרף

7.1.2019 / 18:00

הצוות המקצועי עוקב אחר מצבו של השחקן בן ה-26, ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של שוויץ ואיבד לאחרונה את מקומו בסגל של סראגוסה

עריכה: מתן חדד

מכבי נתניה עוקבת אחר מצבו של אוליבר בוף, קשרה השוויצרי של סראגוסה מהליגה השנייה בספרד, והוא מועמד להצטרף לשורות הקבוצה במהלך חלון ההעברות של ינואר שייפתח רשמית מחר (שלישי). בוף בן ה-26 מסיים את חוזהו בקבוצה הספרדית בסוף העונה, אבל בחודשיים האחרונים לא נכלל בסגל למשחקי הליגה והוא מופיע ברשימת השחקנים שאמורים לעזוב בחודש הקרוב, לצד הבלם ברונו פרונה שנמצא אף הוא על הכוונת של מכבי נתניה.

אוליבר בוף במדי ציריך 2014. GettyImages
עזב את קבוצת נעוריו בקיץ 2017. אוליבר בוף במדי ציריך/GettyImages

הקשר שיחק העונה שמונה פעמים במדי סראגוסה בליגה ועוד פעמיים בגביע המלך, אז גם בישל שער בניצחון על דפורטיבו לה קורוניה, אבל מעמדו נפגע אחרי 28 משחקי ליגה בעונה הקודמת, אז כבש פעמיים ובישל ארבעה שערים בדרך לפלייאוף. לסראגוסה הגיע בוף כשחקן חופשי בקיץ 2017, אחרי שבע שנים בפ.צ. ציריך, הקבוצה בה גדל ובמדיה גם שיתף פעולה עם אבי ריקן. סך הכול היו לו 28 שערים ו-31 בישולים ב-216 הופעות בציריך, כשהוא שיחק בכל תפקידי הקישור ובעיקר כקשר קדמי, והיה שותף לזכייה בשני גביעים.

בוף הופיע גם בכל הנבחרות הצעירות של שוויץ, כולל בנבחרת עד גיל 17 שזכתה באליפות העולם ב-2009 (שער אחד בשש הופעות בטורניר) ובנבחרת האולימפית ששיחקה בלונדון 2012 (הופעה אחת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully