וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה במשא ומתן מתקדם עם לודוגורץ, מכבי תל אביב תקבל 1.25 מיליון יורו?

3.1.2019 / 9:29

בדרך למעבר מיידי לאלופת בולגריה? לודוגורץ שמחפשת מחליף לסיסיניו מציעה למגן נבחרת ישראל חוזה בגובה 600 אלף יורו לא כולל מענקים, ועשויה לשלם למכבי תל אביב 1.25 מיליון יורו עבורו

קובי אליהו

האם אלי דסה עומד לשחק בקרוב בליגה הבולגרית? בתקשורת המקומית מדווחים שלודוגורץ אלופת בולגיה מעוניינת להחתים את המגן הימני של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל והיא נמצאת עמו "במגעים מתקדמים מאוד" ואף עשויה לסגור עמו בתוך 24 שעות. דסה, שמסיים את חוזהו בקיץ, מיועד להיות המחליף של המגן הברזילאי סיסיניו, שחוזר לשחק באחת הקבוצות בארצו.

סכום ההעברה הצפוי עבור דסה יהיה 1.25 מיליון יורו, כאשר סוכניו מחפשים לו גם קבוצות ברוסיה. ההצעה הכספית של לודוגורץ לדסה עומדת על 600 אלף יורו לעונה, לא כולל מענקים.

כזכור, גם דיא סבע היה מועמד בקיץ לקבוצה שהודחה על ידי הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות באוגוסט 2017.

עוד בנושא

אורוש ניקוליץ' נפצע וייעדר לפחות שלושה שבועות
כשעטר מקבל את המרות של איביץ': דוד רוזנטל מנתח

שחקני מכבי תל אביב ארון שוינפלד, אלי דסה חוגגים. קובי אליהו
מחפש את היעד הבא. אלי דסה/קובי אליהו

דסה, 26, התחיל את עונתו הרביעית במכבי תל אביב אליה הצטרף מבית"ר ירושלים ב-2015. דסה כבש שער אחד העונה ואם אכן יעזוב, מי שצפוי לאייש את עמדת המגן הימני במקומו יהיה מאור קנדיל שהצטרף הקיץ לצהובים מבני יהודה ומציג יכולת טובה מאז שהגיע לקרית שלום.

לודוגורץ האלופה הנצחית בבולגריה מקדימה גם העונה את הטבלה עם יתרון של שש נקודות על פני צסק"א סופיה אחרי 20 מחזורים. הקבוצה שיחקה בשלב הבתים של הליגה האירופית אך לא הצליחה להשיג ניצחון והודחה בבית שכלל גם את באייר לברקוזן, ציריך ולרנקה.

עוד באותו נושא

אורוש ניקוליץ' נפצע, ייעדר לפחות שלושה שבועות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully