וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: לינדזי רוז עשוי להצטרף, טום בן זקן סיים את העונה

16.1.2019 / 19:45

בלמה של לוריין, שהיה קרוב לחתימה בבית"ר בקיץ 2017, מועמד לקבוצה. הקפטן קרע את הרצועה, ראלי ופלג עשויים להגיע. בריק חתם

עריכת וידאו: מתן חדד

לינדזי רוז, הבלם הצרפתי שאמור היה להגיע לבית"ר ירושלים בקיץ 2017 אחרי שחתם על טיוטה החוזה ובסופו של דבר נשאר בלוריין, מועמד להצטרף למ.ס. אשדוד. הבלם הצרפתי, שיכול לשחק גם כקשר אחורי והעונה תופקד כמגן ימני בלוריין, כבש שער והוסיף בישול בארבעה משחקים העונה בליגה השנייה והופיע גם ארבע פעמים בגביע הליגה.

רוז בן ה-26, ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של צרפת, התחיל את הקריירה בלבאל. ב-2013 עבר לוולנסיין תמורת 1.5 מיליון יורו ובתום עונה אחת, זו מכרה אותו לליון תמורת סכום זהה. הבלם מיעט לשחק בליון, חזר ללוריין וקיבל יותר הזדמנויות, כשבינואר 2017 הושאל לבאסטיה וירד איתה ליגה. בעונה שעברה כבש ארבעה שערים ב-20 משחקים בלוריין.

עוד בנושא:

גביע המדינה: הפועל עפולה ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד והעפילה לרבע הגמר
יניב בריק הצטרף למ.ס. אשדוד
בדרך חזרה? מ.ס. אשדוד במגעים מתקדמים עם סטפן שצ'פוביץ'

לינדזי רוז במדי לוריין. GettyImages
המועמד הנצחי של בית"ר יגיע לאשדוד? לינדזי רוז/GettyImages

מוקדם יותר היום (רביעי) קיבלה מ.ס. אשדוד חדשות רעות, לאחר שהקפטן טום בן זקן קרע את הרצועה הצולבת בברכו וסיים את העונה. בן זקן נפצע אתמול במהלך ההפסד 3:1 במשחק הגביע נגד הפועל עפולה, ועבר הבוקר צילום MRI שפוענח באופן מיידי.על פי האבחנה, מדובר בקרע מלא של הרצועה הצולבת כך שהמגן ייכנס כעת לתהליך ארוך של ניתוח ושיקום על מנת לחזור במהלך העונה הבאה.

באשדוד יצטרכו כעת לחפש מגן ימני ואחד המועמדים להצטרף הוא מגנה של הפועל באר שבע, דור אלו, שקיבל כזכור שלשום הודעה שהוא רשאי להצטרף בהשאלה עד סוף העונה לכל קבוצה שהוא ירצה. כמו כן, באשדוד גם מחפשים בלם והיו שמחים לצרף את שיר צדק, גם הוא מבאר שבע. פרט לאלו, גם עוז ראלי ומתן פלג מבית"ר ירושלים הוזכרו כמועמדים לחזק את עמדת המגן הימני.

מי שחתם רשמית בקבוצה הוא הקשר יניב בריק, שערך כבר הבוקר אימון ראשון וצפוי לשחק ביום שני מול הפועל תל אביב. בריק אמר: "הגעתי לקבוצה טובה שנקלעה לתקופה פחות טובה. אני יודע מה מונח על הכף ומשוכנע שנעשה הכל כדי להשיג את המטרה, להשאיר את הקבוצה בליגה".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: הפועל עפולה ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד והעפילה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
יניב בריק, מ.ס. אשדוד. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
יסייע במאבק ההישארות. יניב בריק/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully