וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה? מ.ס. אשדוד במגעים מתקדמים עם סטפן שצ'פוביץ'

8.1.2019 / 12:53

החלוץ הסרבי בן ה-28, שכבש שישה שערים בחצי עונה במדי הקבוצה ב-2013 והצטיין לפני כן גם בהפועל עכו, עשוי להגיע מווידי ההונגרית

עריכת וידאו: מתן חדד

מ.ס. אשדוד עשויה להחזיר את החלוץ סטפן שצ'פוביץ', שכבש במדיה שישה שערים בחצי עונה כמושאל ב-2013 וסייע לה אז לברוח מקרבות התחתית ולסיים במקום השביעי. החלוץ הסרבי שייך לקבוצת וידי (לשעבר וידאוטון) ההונגרית ומחזיק בחוזה עם שכר גבוה עד יוני 2020, אבל רשם רק שתי הופעות ליגה העונה ולא נמצא בתוכניות של המאמן מרקו ניקוליץ', כך שהוא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת כדי לשחק.

נועלת הטבלה כבשה 13 שערים בלבד ב-17 מחזורים ורואה בשצ'פוביץ' פתרון מצוין לבעיה ההתקפית, לאור העובדה כי הוא מכיר את המועדון ובכלל את ליגת העל, בה כיכב עוד לפני הקדנציה באשדוד עם 13 שערים במדי הפועל עכו בעונת 2011/12.

מרקו שצ'פוביץ' שחקן וידי לפני גארי קייהיל שחקן צ'לסי. רויטרס
יעזור לנעים? שצ'פוביץ'/רויטרס

שצ'פוביץ' בן ה-28 חזר לפרטיזן בלגרד אחרי הקדנציה הראשונה באשדוד ומשם עבר לספורטינג חיחון, במדיה רשם את עונת השיא שלו עם 23 שערים בליגה הספרדית השנייה. סלטיק רכשה אותו ב-2014 תמורת 2.5 מיליון יורו, אבל אחרי שכבש ארבעה שערים בלבד נשלחה לחטאפה, במדיה הבקיע שישה שערים בלה ליגה ב-2015/16 ולא מנע ירידה. שצ'פוביץ' המשיך בחטאפה וחזר לקדנציה שנייה בחיחון, לפני שהגיע לווידי בפברואר שעבר ותרם שישה שערים לצד אחיו מרקו בדרך לזכייה באליפות. בנוסף יש לו שער אחד בשמונה הופעות במדי נבחרת סרביה.

בינתיים, באשדוד ממשיכים להיערך למשחק החוץ בשבת מול מכבי נתניה, בו יצחק אספה צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב. במועדון היו מרוצים מאוד מההופעה של השחקן בקישור וציינו כי הוא היה הבולט מבין השחקנים ב-1:1 מול הפועל רעננה. באשדוד הבינו גם את הרגישות וההד הציבורי שנוצר סביב ההופעה של אספה, אבל הבהירו שכל עוד בית המשפט מאפשר לו פעילות רגילה הם מתכוונים להיעזר בו כשחקן מן המניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully