וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב בריק מצטרף לאשדוד, שתנסה להחתים את שיר צדק או ניב זריהן

15.1.2019 / 14:21

קשר מכבי נתניה עובר לקבוצה של יובל נעים, שחקני באר שבע עשויים להגיע לאשדוד בהשאלה עד תום העונה. גם ערן לוי על הכוונת, אבל ספק אם יצטרף בנוסף לזריהן

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מ.ס אשדוד מצרפת את יניב בריק, קשר מכבי נתניה, שחתם עד לתום העונה. בנוסף אשדוד תנסה לצרף את שיר צדק או ניב זריהן שקיבלו אתמול (שני) מהפועל באר שבע הודעה לחפש קבוצה אחרת. באשדוד מעוניינים להתחזק בבלם ואפילו שניים ואם צדק יסכים להגיע, יילכו גם על בלם זר. צדק מעדיף קודם לנסות למצות אופציות במועדונים הגדולים, אבל יתכן שאם הוא לא ימצא קבוצה שצריכה בלם כעת, הוא יעדיף להגיע למועדון שנלחם על חייו כמו מ.ס. אשדוד כדי להחזיר לעצמו את דקות המשחק ואת החדווה מהכדורגל.

במצב כזה יחתום צדק רק עד סוף העונה ויחזור בקיץ להפועל באר שבע, במדיה יש לו חוזה עד יוני 2021. בבאר שבע מעדיפים להשתחרר מצדק כעת לאלתר, אבל אם לא תהיה ברירה יצטרכו להשאיל אותו עד סוף העונה. באשר לזריהן שעבר ממ.ס. אשדוד להפועל באר שבע, במועדון מצפים לראות אותו בהשאלה עד סוף העונה כדי לסייע לקבוצת נעוריו להישאר בליגת העל. הקפטן טום בן זקן נמצא ביחסים מאוד טובים עם זריהן ומנסה לשכנע אותו להגיע. לזריהן יש הצעות גם מבני יהודה ומהפועל תל אביב.

עוד בנושא

אוגו עשוי לעזוב את באר שבע בימים הקרובים, לוקה זאחוביץ' מועמד
המחליפים האפשריים של פלקושצ'נקו: רועי קהת ושלומי אזולאי
איתי שכטר זעם על ההרחקה בדרבי: "זיו אדלר מחפש אותי"

בנצי מושל שחקן מ.ס. אשדוד מול שיר צדק שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
ישתכנע? צדק מול אשדוד במפגש הקודם/קובי אליהו

שחקן נוסף שמאוד מעניין את אשדוד הוא ערן לוי, אבל אם יגיע זריהן ספק אם לוי יצורף גם כן. ההערכה היא שאחד מהשניים יגיעו כדי לחזק את החלק הקדמי. בשלב הזה הוחלט לא לשחרר את רומן הבראן הצרפתי והוא אמור לפתוח הערב לצד סייבו קויטה הרכש החדש במשחק הגביע בעפולה. למרות קרבות הירידה, יובל נעים רוצה לעבור שלב ויעלה את ההרכב הכי חזק שיעמוד לרשותו. לקבוצה יש מספר רב של פצועים, אבל עדיין מאמינים במועדון שהם צריכים לעלות לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully