וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוגו עשוי לעזוב בימים הקרובים, לוקה זאחוביץ' הוצע

15.1.2019 / 11:08

אוגו קרוב לסיכום התנאים בריזספור הטורקית, שמעוניינת לצרפו מיידית כדי שיסייע במאבקי ההישארות בליגה הבכירה. חלוץ מאריבור הוצע גם לבית"ר ירושלים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ג'ון אוגו עשוי לעזוב את הפועל באר שבע כבר בימים הקרובים ולהצטרף לריזספור הטורקית. אוגו קרוב לסיכום כל תנאיו הכספיים במועדון הטורקי, כאשר הוא מחזיק בעוד הצעות ממועדונים אחרים בטורקיה, אבל יתכן מאוד שהמעבר שלו יהיה כבר בימים הקרובים ולא בסוף העונה.

הטורקים רוצים שאוגו ינחת אצלם כעת ויסייע להם להישאר בליגה הבכירה והם גם מוכנים לשלם להפועל באר שבע דמי העברה מסויימים, שהאלופה לא תקבל אם אוגו יעזוב בתום העונה. אוגו לא אמור להיות הערב בהרכב הקבוצה במשחק החשוב בגביע המדינה בנתניה. המאמן ברק בכר החליט להעלות כבר אחרי שני אימונים בקבוצה את קווין טאפוקו שעבר בתחילת השבוע מהפועל חדרה והצרפתי ישחק לצד אריק סאבו. אוגו גם לא ישחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת בליגה בגלל צבירת כרטיסים צהובים וכאמור קיים סיכוי גדול שהוא יסיים את דרכו במועדון כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

עוד בנושא

20:45, ספורט 5: הפועל באר שבע אצל נתניה בשמינית גמר הגביע
באר שבע לצדק, עזרא, זריהן ואלו: אתם רשאים למצוא קבוצה חדשה
ברק בכר בשיחה עם שיר צדק: השחרור שלך הוא לא על רקע מקצועי

אם אוגו יעזוב כעת, יהיה להפועל באר שבע מקום לצרף שני זרים חדשים אחרי שצירפה את טאפוקו וזאת כיוון שז'וליאן סטו ומיהאי קורהוט כבר שוחררו. בקבוצה מחפשים להתחזק בחלוץ והשם שהוצע הוא לוקה זאחוביץ', בן 23 ממאריבור הסלובנית, שהוצע גם לבית"ר ירושלים.

זאחוביץ', בנו של זלטקו זאחוביץ' מגדולי הכדורגלנים בסלובניה ומי שמשמש היום כמנהל מקצועי של המועדון, נחשב לכוכב מאריבור ושמו הוזכר בעבר כמי שיצטרף לקבוצה באיטליה. העונה יש לו 9 שערי ליגה ב-16 משחקים.

בעונה שעברה הוא כבש 18 שערים ובעונה שלפני כן 15 שערים. בשנת 2018 היו לו 28 שערים. רק 3 שחקנים עד גיל 23 בעולם כבשו יותר ממנו בשנת 2018. בהפועל באר שבע טוענים כי השחקן מעניין אותם והנושא נמצא בבדיקות.

עוד באותו נושא

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: טאפוקו, תורג'מן ובן בסט צפויים לפתוח

לכתבה המלאה

צפו בביצועים של זאחוביץ' ב-2018

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully