וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: טאפוקו, תורג'מן ובן בסט צפויים לעלות ב-11

14.1.2019 / 14:25

בכר מתכנן לא מעט שינויים בהרכב: המגן יערוך בכורה מחודשת, הקשר הסלובקי חוזר מהשעיה, הופעה ראשונה גם לרכש מחדרה. דראפיץ' ייאלץ להסתדר ללא בצ'יראי הפצוע, מלמד יעלה בחוד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ההפסד הביתי למכבי חיפה והאכזבות האחרונות בליגה, בהפועל באר שבע מודעים לחשיבות משחק שמינית גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה (שלישי, 20:45, ערוץ הספורט), בידיעה שהגביע הוא הסיכוי היחיד של הקבוצה לצאת מהעונה הזאת לא רק עם תואר, אלא בעיקר עם קצת טעם חיובי. נתניה, מנגד, הולכת גם היא חזק מאוד על הגביע, ותקווה שהקהל הביתי יעניק לקבוצה של דראפיץ' וברדה את העידוד והדחיפה.

הפועל באר שבע הגיעה כבר הערב (שני) לבית מלון בנתניה לקראת המשחק. המאמן ברק בכר החליט לערוך מספר גדול של שינויים בהרכב. קווין טאפוקו ובן תורג'מן פותחים ב-11 למרות שהצטרפו רק אתמול לקבוצה. ג'ון אוגו ימתין על הספסל, וכך גם בן שהר. אריק סאבו יחזור מהרחקה להרכב. גם עדן בן בסט יזכה באשראי מחודש ויפתח. לואי טהא מורחק ומיגל ויטור לא כשיר במאה אחוז, ולכן מרואן קבהא יפתח במרכז ההגנה לצד חאתם עבד אלחמיד.

במכבי נתניה מנגד לא מהססים להצהיר כי הם רוצים השנה ללכת עד הסוף בגביע המדינה. הבעלים אייל סגל סבור כי הצלחה בגביע תוביל גם לעונה טובה יותר בליגת העל. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה צפויים לעלות עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותם, כאשר דני עמוס בין הקורות, שובל גוזלן גם צפוי להיות בהרכב.


עוד בנושא
הפועל באר שבע לשיר צדק, חן עזרא, ניב זריהן ודור אלו: רשאים למצוא קבוצה חדשה
ברק בכר בשיחה עם שיר צדק: השחרור לא על רקע מקצועי
המחליף של זהבי בגוואנגז'ו? דיא סבע קיבל הצעה גדולה מסין

קווין טאפוקו קשר הפועל באר שבע עם אלונה ברקת הבעלים. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
מתכונן לסיפתח. טאפוקו/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע
אוהדי מכבי נתניה. לילך וייס רוזנברג
יעניקו את הדחיפה? אוהדי נתניה/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully