וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר זועם: "הורחקתי כי זיו אדלר מחפש אותי"

15.1.2019 / 7:03

החלוץ טען שהאחראי לאדום שספג בדרבי הוא שופט הרחבה, באיגוד השופטים הגיבו: "שטויות". במכבי תל אביב טענו ש"דווקא המשחק הזה מוכיח כמה איביץ' גדול", אולם שחקן בקבוצה ביקר אותו: "צורם שלא פתח עם שכטר ועטר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. מכבי מרוצה מהנקודה: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו"

במכבי תל אביב מרוצים מה-1:1 בדרבי מול הפועל תל אביב אמש. "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה ואם לא הפסדנו בו להפועל שבאה בטירוף למשחק עם מאמן חדש, אז זה בסדר", אמרו אמש במכבי תל אביב. גם המאמן ולאדן איביץ' אמר דברים ברוח דומה בסיום המשחק: "זה דרבי ודרבי הוא תמיד משחק קשה. היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל גם להם ובסופו של דבר חשוב לדעת לא להפסיד משחקים גם בערב פחות טוב של הקבוצה". מכבי תל אביב נקלעה לערב רע מבחינתה עם מעט מאוד מצבי כיבוש אמיתיים ופחות שליטה בקצב המשחק ויש כאלה שאמרו אמש בסביבת המועדון: "המשחק הזה לימד עד כמה איביץ' עושה כאן עונה מופלאה. מכבי תל אביב לא כזו גדולה על הליגה כמו שהטבלה מראה. איביץ' הצליח להוציא העונה 110 אחוז מהשחקנים האלה".

עוד בנושא

הפועל תל אביב ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1 דרמטי בדרבי
רפואה: "מכבי הגיעה למצב אחד", השער הובקע מנבדל?
ולאדן איביץ' דווקא מרוצה: "נקודה אחת זה לא כזה נורא"

ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
דווקא המשחק אמש הוכיח: איביץ' מאמן גדול/קובי אליהו

2. פרץ ומיכה במשחק נפל. דסה וסבוריט לא סייעו להתקפה

זה היה משחק מתחת לרמה הרגילה של מכבי תל אביב. כמה שחקני מפתח של הקבוצה לא הופיעו אמש לדרבי ורשמו את אחד המשחקים הגרועים שלהם. דור פרץ, אולי השחקן הכי חשוב של איביץ', היה במשחק רע מאוד. פרץ מיעט לחלץ כדורים והשליטה הקבועה שלו במרכז השדה לא הייתה קיימת. דור מיכה לצידו לא דמה לקשר החכם והמתוחכם שמכבי תל אביב בדרך כלל מקבלת. אלי דסה ואנריק סבוריט לא תמכו כמעט מהאגפים ולמכבי תל אביב היה משחק התקפה דל ביותר. "כל השחקנים המובילים שלנו היו בערב חלש מאוד ואם יצאנו בתיקו, צריך לקבל את זה ולהמשיך הלאה", אמרו במועדון.

עוד באותו נושא

רפואה: "מכבי הגיעה למצב אחד בלבד". איביץ': "נקודה זה לא כזה נורא"

לכתבה המלאה
דור פרץ מכבי תל אביב אדי גוטליב הפועל תל אביב. קובי אליהו
הופעה חלשה מאוד. דור פרץ בנסיון חילוץ כושל/קובי אליהו

3. שכטר: "זיו אדלר מחפש אותי". איגוד השופטים: "שטויות"

במכבי תל אביב היו כאלה שלא אהבו את ההתפרעות במגרש שבסופה הוצא איתי שכטר בכרטיס אדום, אבל ולאדן איביץ' שמר על השחקנים שלו בסיום והיה די סלחן. "זה טבעי ששחקנים ירצו לשמור אחד על השני בקרב כזה בתוך המגרש. אנחנו קבוצה מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה. אני גם לא מצליח להבין איך זה שכל כך הרבה שחקנים דוחפים אחד את השני ורק אחד מקבל כרטיס אדום", אמר איביץ' בסיום.

לאיתי שכטר היה די ברור למה דווקא הוא קיבל את הכרטיס האדום. "למה הורחקתי?", החזיר בשאלה לשאלת העיתונאים כשצעד לכיוון האוטובוס. "הורחקתי כי זיו אדלר מחפש אותי. תבדקו את ההיסטוריה". אז בהחלט יש היסטוריה בין השניים עוד לפני ששכטר הגיע למכבי תל אביב, אבל אדלר שהיה שופט רחבה וזה שהעיר לארז פפיר כי מתוך ההמולה במגרש צריך לשלוף דווקא את שכטר החוצה, העדיף אמש לא להתייחס להתבטאות של חלוץ מכבי תל אביב. באיגוד השופטים וגם חלק מהצוות של פפיר הודו אמש כי אם כבר רצה פפיר להרחיק מישהו הוא היה צריך להרחיק את אבי ריקן ולא את שכטר שאמנם היה הראשון שקפץ להגן על אנריק סבוריט שהיה שכוב על הדשא, אבל לבטח לא היה זה שדחף בעוצמה יתרה את שחקני הפועל תל אביב. "זיו אדלר לא מחפש את איתי שכטר", קבע אמש בנחרצות גורם באיגוד השופטים. "זה ממש לא רציני לומר זאת. שופטים לא מחפשים לטעות ולא רוצים להפיל את עצמם. האירוע היה במרחק רב במרכז המגרש וכנראה שאדלר פירש את הדחיפות של שכטר כמופרזות ומוגזמות והוא חשב שצריך להרחיק דווקא אותו. אנחנו משוכנעים שההוראה שלו במכשיר הקשר לפפיר, התקבלה בתום לב".

שחקני מכבי תל אביב, הפועל תל אביב. קובי אליהו
שכטר קורבן של הנסיבות? התגרה שהובילה להרחקה/קובי אליהו

4. שכטר ועטר שוב לא פתחו במשחק גדול. שחקן בקבוצה: "צורם"

איתי שכטר ואלירן עטר נותרו אתמול על הספסל ונכנסו רק בחלק השני של המחצית השנייה. כמו נגד הפועל באר שבע לפני שלושה שבועות, ולאדן איביץ' העדיף להעלות לדרבי את צ'יקו אופואדו ויונתן כהן במקום שכטר ועטר שנותרו מאוכזבים על הספסל. "ברור שכל שחקן רוצה לפתוח במשחקים הגדולים", אמר אמש שחקן במכבי תל אביב. "התחרות היא גדולה ללא ספק וגם לצ'יקו וליונתן מגיע לפתוח, אבל זה קצת צורם שבמשחקים הגדולים כמו באר שבע והדרבי, המאמן בחר לא לפתוח עם שכטר ועטר".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן מול שוער הפועל תל אביב רובי לבקוביץ'. קובי אליהו
"צורם ששכטר ועטר לא פתחו". יונתן כהן/קובי אליהו

5. מכבי שוב לא ניצחה בדרבי. ריקן מצטער ומתנצל

"חבל לי שבשני הדרבים בליגה לא השכלנו לנצח", אמר אבי ריקן בסיום. "הקהל בא ותמך בנו ורצינו להחזיר, אבל אי אפשר כנראה לשמור על אותה רמה גבוהה לאורך עונה שלמה. יש לנו מטרות רבות העונה ואנחנו כבר צריכים לחשוב על המשחק ביום חמישי בגביע". על השתתפותו בתגרה המיותרת שבסופה הורחק שכטר, אמר ריקן: "אני לא חושב שהגיע למישהו באירוע הזה יותר מצהוב. אני קיבלתי צהוב ואיתי קיבל אדום. אפשר היה להסתפק בצהוב לכל מי שהשתתף באירוע הזה. לפעמים אי אפשר להסביר למה שחקנים מגיעים למצב כזה. יש אמוציות בדרבי. חבל שזה נגרר למשהו מעבר לזה. היו דחיפות משני הצדדים, אבל בסוף המשחק כולם לחצו ידיים. אם עשיתי דברים לא ספורטיביים, אני מתנצל על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully