וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "מכבי הגיעה למצב אחד בלבד". איביץ': "נקודה זה לא כזה נורא"

14.1.2019 / 23:17

מאמן הפועל תל אביב היה "מאוכזב מאוד" שלא ניצח בדרבי. מאמן המוליכה: "אם לא מנצחים, עדיף לא להפסיד". האם השער של האדומים היה מנבדל?

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב סחטה הערב (שני) 1:1 מתוק ממכבי תל אביב בדרבי תל אביב חם במיוחד. האדומים היו לא פחות טובים לכל אורך הדרך ובאו על שכרם בדקה ה-88, כשעמנואל בואטנג ביטל את שער היתרון של צ'יקו אופואדו (32). על פי צילומי הטלוויזיה, שחקן הפועל תל אביב היה בעמדת נבדל בזמן הבעיטה של בואטנג - אך עולה השאלה האם היה מעורב במהלך או שחסם את שדה הראייה של פרדראג ראיקוביץ'.

עוד קודם לכם, בדקה ה-80, נרשם עימות בין מספר שחקנים מכל צד, בסיומה הורחק איתי שכטר בכרטיס אדום מפוקפק. הסערה הלהיטה את היציעים, ואוהדי הפועל תל אביב הגיבו בשירת "שתהיה שואה למכבי".

כך או כך, דווקא הפועל תל אביב - הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה למכבי תל אביב - סוחטת תיקו שני העונה מהאלופה שבדרך. כעת יעברו הצהובים המתוסכלים להתעסק במשימה הבאה שלהם: שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל עכו ביום חמישי.

"רצינו לנצח את המשחק והמשכנו ללחוץ במחצית השנייה", התעקש ולאדן איביץ'. "היריבה נתנה לנו פייט והגיעה למצבים. לקחנו נקודה וזה לא כזה נורא. אם אתה לא מנצח, עדיף לא להפסיד. יש לנו גביע בעוד שלושה ימים, נצטרך להתכונן בהתאם ונעשה את אותם דברים".

נבדל או לא נבדל?

מנגד, סיכם קובי רפואה: "זו עדיין רק נקודה. אני חושב שמכבי הגיעה רק למצב אחד והבקיעה. אנחנו הגענו לכמה מצבים. אני גאה בשחקנים שלי ומגיע במיוחד לקהל שלא מפסיק לעודד. בכל משחק יש אמוציות אחרות ועדיין אני מאוד מאוכזב שלא ניצחנו. עדיין אנחנו בתחתית ונחכה לניצחון הראשון".

על כובש השער עמנואל בואטנג אמר המאמן האדום: "אני נותן לשחקנים שאני חושב שהם הכי טובים לשחק. בואטנג שחקן צעיר, עדיין לוקה בכמה דברים. צריך לעבוד איתו מבחינה טקטית. הוא שחקן טוב וימשיך להיות ברוטציה. כמובן שאנחנו צריכים להביא שחקנים שישדרגו אותנו. אין הרבה כאלו אבל אני מאמין שנתחזק בהמשך החלון".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1 דרמטי

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
"אני מאוד מאוכזב שלא ניצחנו". רפואה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully