וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפליל את רונאלדו? עורכת דינה של מאיורגה תיפגש עם ג'סמין לנארד

נציגתה של האמריקאית שטוענת שנאנסה על ידי רונאלדו תיפגש בלונדון עם האקסית שלו שמבטיחה: "יש לי הוכחות מפלילות נגדו"

עיבוד תמונה

פרשת האונס לכאורה של כריסטיאנו רונאלדו ירדה מהכותרות בתקופה האחרונה, אך נציגיה של קתרין מאיורגה שטוענת שהכוכב הפורטוגלי אנס אותה, ממשיכים לנסות להפליל את רונאלדו שמתכונן מצידו למשחק הסופרקאפ האיטלקי נגד מילאן הערב.

באנגליה מדווחים שעורכת דינה של מאיורגה, לסלי סטובאל, תמריא ללונדון כדי לדבר עם האקסית של רונאלדו וכוכבת הריאליטי ג'סמין לנארד שיצאה עם הפורטוגלי לפני 10 שנים. על פי הדיווחים סטובאל כבר שוחחה טלפונית עם לנארד ואחת מעורכי דינה של מאיורגה אמרה ל"מירור": סטובאל תמריא ללונדון ותשוחח עם ג'ונתן קואד והנציגה שלו ג'סמין לנארד".

עוד בנושא

לנארד: "רונאלדו פסיכופת, יש לי הוכחות נגדו למשפט"
משטרת לאס וגאס ביקשה דגימת DNA של רונאלדו
רונאלדו על פרשת האונס: "בסוף האמת תצא לאור"

ג'סמין לנארד. חשבון הטוויטר של ג'סמין לנארד, אתר רשמי
האישה שתפליל את רונאלדו? ג'סטין לנארד/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של ג'סמין לנארד

כפי שכבר דיווחנו לפני שבוע, לנארד טוענת שיש לה הוכחות נגד רונאלדו למשפט האונס ולטענתה היא מחזיקה בהודעות ממנו והקלטות ש"יחשפו את פרצופו האמיתי". עוד היא מספרת ש"משהו הכה בי אחרי שראיתי את הדוקו על אר קלי", הזמר שמואשם בהטרדות מיניות, ו"אני לא יכולה לשבת בחוסר מעש ולתת לו להתנהג בבריונות על הבחורה ולחמוק מזה". לטענתה, "שמרתי את כל הסודות המלוכלכים שלו... במשך עשר שנים. אלו חומרים זהב. החיים של מאיורגה עומדים על הפרק.. כל ההודעות השחצניות ששלח לי, על איך הוא הולך לחמוק מזה כי העולם אוהב אותו, הספונסרים יגנו עליו, פורטוגל תהיה לצדי בכל מקרה".

ג'סמין בת ה-33 טוענת שהיא יצאה עם רונאלדו לפני 10 שנים כשזה שיחק במנצ'סטר יונייטד והם היו יחד 18 חודשים. מאידך, עורכי דינו של הפורטוגלי מכחישים שזה בכלל היה בקשר עם לנארד ואמרו: "רונאלדו לא זוכר שהוא פגש את האישה הזו לפני 10 שנים או בשום שלב שהוא. לא היו לו יחסים איתה והוא לא יצר עמה כל קשר".

עוד באותו נושא

לנארד ירתה: "כריסטיאנו רונאלדו פסיכופת, יש לי הוכחות נגדו למשפט האונס"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
הוא חושב רק כדורגל. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully