וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בפרשת האונס: משטרת לאס וגאס ביקשה דגימת DNA של כריסטיאנו רונאלדו

החוקרים הגישו צו לרשויות המשפט באיטליה כדי לקבל דגימה מכוכב יובנטוס ולהשוות אותה לממצאים מהשמלה של קתרין מאיורגה, המאשימה אותו באונס שהתרחש ב-2009

עריכה: מתן חדד

משטרת לאס וגאס הגישה צו בבקשה לקבל דגימת DNA של כריסטיאנו רונאלדו, אותה ישוו לממצאים שנמצאו על שמלתה של קתרין מאיורגה, האישה המאשימה את כוכב יובנטוס באונס שהתרחש ב-2009. על פי הדיווח של "וול סטריס ג'ורנל", הצו נשלח לרשויות המשפט באיטליה, שם משחק רונאלדו מאז המעבר מריאל מדריד בקיץ.

עוד בנושא:
"ראיית הזהב" של המתלוננת נגד כריסטיאנו רונאלדו: אחיה החורג ישמש כעד
ריאל מדריד תובעת עיתון פורטוגלי וטוענת: "לא ידענו דבר על פרשיית רונאלדו"
"צדק עבור רונאלדו": משפחתו של כוכב יובנטוס יצאה בקמפיין לטיהור שמו

כריסטיאנו רונאלדו עם המתלוננת באונס קתרין מאיורגה. מתוך טוויטר, צילום מסך
השמלה המדוברת. כריסטיאנו רונאלדו עם קתרין מאיורגה ב-2009/צילום מסך, מתוך טוויטר

השמלה שלבשה מאיורגה באותו לילה ב-2009 נחשבת לראיית מפתח בתיק, לאחר שנמצאה עליה דגימת DNA של אדם אחר מלבדה. אם לא יהיו סיבוכים משפטיים בנוגע לצו, הרשויות באיטליה יצטרכו לספק את את הדגימה בהקדם למשטרת לאס וגאס.

כזכור, מאיורקה בת ה-34 הגישה תביעה נגד רונאלדו בטענה כי אנס אותה בערב בלאס וגאס לפני כעשור ולאחר מכן הסכים לשלם לה 375 אלף דולר כדי שתשתוק. פיטר כריסטיאנסן, עורך דינו של הכוכב הפורטוגלי, סירב להגיב להתפתחויות האחרונות, אבל באוקטובר האחרון הבהיר כי האירוע שהתרחש בלאס וגאס היה בהסכמה מלאה.

באוקטובר גם דווח בארה"ב כי מאיורגה ונציגיה מחזיקים במה שכונתה "ראיית זהב": עדות של אחיה החורג של המתלוננת, ששהה במלון "פאלמס פלייס" בלאס וגאס ביום בו השניים קיימו יחסי מין, ונכנס לסוויטה של רונאלדו - זירת הפשע, למעשה - דקות ספורות לאחר האונס כביכול. על פי דיווחים, האח מצא את מאיורגה במצב נפשי קשה, כשהיא נסערת ומסרבת לספר לו על השתלשלות העניינים. כך או כך, אם אחיה של מאיורגה אכן ישמש כעד במשפט, המשקל של עדותו יהיה גדול מאוד משום שהוא ייחשב לאדם הראשון שפגש את השניים לאחר המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully