וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איתי שכטר ואלירן עטר עשויים לא לפתוח בדרבי

14.1.2019 / 11:49

איביץ' שוקל להעלות הרכב שכולל את צ'יקו אופואדו ויונתן כהן, בדומה למהלך שעשה נגד הפועל באר שבע. סיכוי גבוה שסבוריט יפתח

עריכת וידאו: מתן חדד

איתי שכטר ואלירן עטר עשויים שלא לפתוח בדרבי התל אביבי הערב (שני, 21:00, ספורט 5). מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' שהפתיע לפני שלושה שבועות כשעלה למשחק מול הפועל באר שבע עם צ'יקו אופואדו ויונתן כהן במקום שכטר ועטר, עשוי ללכת על אותו מהלך גם הערב בדרבי. בשני המשחקים האחרונים, מול הפועל רעננה ומכבי נתניה, פתחו שכטר ועטר יחד בהרכב אבל על פי המסתמן, הסרבי עשוי לחזור למה שעבד לו מצוין מול באר שבע לפני שלושה שבועות כשמכבי תל אביב ניצחה 0:3.

איביץ' דורש מהשחקנים שלו הרבה לחץ על הכדור. שחקני החלק הקדמי לא רגילים לכל כך הרבה עבודה בחלק הקדמי ולכן מבחינת הסרבי הוא לא חושש מאיבוד כוחות של שחקני ההתקפה והפתרון מבחינתו הוא לחלק את הכוחות ולתת לשני שחקנים קדמיים לעשות הרבה עבודה ובמחצית השנייה להכניס שניים רעננים במקומם.

עניין נוסף הוא שלמרות שמדובר בדרבי ואת החשיבות שלו יודע המאמן, הוא מסתכל על המשחק הערב גם כחלק משלושה משחקים בשבוע שמצפים למכבי תל אביב. ביום חמישי תפגוש מכבי תל אביב את הפועל עכו בגביע המדינה וביום שני עוד שבוע את בית"ר ירושלים בליגה.

עוד בנושא

21:00, ספורט 5: הפועל תל אביב מארחת את מכבי תל אביב בדרבי
איביץ' על עסקת אילון אלמוג: "קיבלנו הצעה יפה והיינו מרוצים ממנה"
עסקת העברת אילון אלמוג ממכבי תל אביב לבית"ר ירושלים מתקרבת

צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב. קובי אליהו
הג'וקר של איביץ'. אופואדו/קובי אליהו

אנריק סבוריט סיים אתמול את האימון המסכם ולא התלונן על כאבים בקרסולו. סיכויים גדולים שהוא יפתח בהרכב. כזכור, המגן השמאלי נפצע במשחק מול מכבי נתניה ולאורך מרבית השבוע שעבר לא יכול היה להתאמן. אם סבוריט יעלה ב-11, יצטרך איביץ' לבחור בין אלי דסה למאור קנדיל בעמדת המגן הימני.

אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' עדיין לא כשירים להיות בסגל. בכל הקשור לחיזוק החלק הקדמי בשחקן זר: אחרי שחרורו של כריסטיאן באטוקיו יש למכבי תל אביב מקום פנוי לצירוף שחקן, אבל בקבוצה הוחלט שרק אם יהיה שחקן שיכול לשדרג את החלק הקדמי, הוא יצורף אחרת יתבסס איביץ' על איתי שכטר, צ'יקו אופואדו וארון שוינפלד עד סוף העונה.

עוד באותו נושא

ולאדן איביץ' על עסקת אילון אלמוג: "קיבלנו הצעה יפה והיינו מרוצים ממנה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully