וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב: אוראל דגני עשוי לפתוח כמגן ימני

סבוריט עדיין בספק אצל הצהובים לקראת הדרבי (21:00, ספורט 5), דגני יקבל צ'אנס אצל האדומים, הרכבות למושבה יתוגברו

מחזור 18הסתיים14/01/2019
הפועל תל אביב
  • בואטנג (88)
1:1
  • (32) אופואדו
מכבי תל אביב
יניב טוכמן

הפועל תל אביב

קובי רפואה יערוך את משחק החזרה שלו, כחודש וחצי אחרי שפוטר מהפועל תל אביב, וזה יקרה בדרבי העירוני מול מכבי תל אביב (ב', 21:00, ספורט 5). המאמן שכבר הוציא 0:0 ממכבי תל אביב בסיבוב הראשון, תרגל את הקפטן אוראל דגני כמגן ימני על חשבון עידן כהן ומתכוון להציב את קלאודמיר להופעת בכורה לצד שי אליאס בקישור. רועי זיקרי צפוי לפתוח בחוד ובכנפיים ילוו אותו אחמד עאבד וג'וזף גנדה.

"כדורגל מתחיל ב-0:0, אף פעם אתה לא יודע איך משחק מתפתח", אמר רפואה במסיבת העיתונאים. "נכון שמכבי תל אביב פייבוריטית על הנייר, אבל אנחנו לא חושבים על להוציא נקודה או משהו כזה, אלא באים מוכנים לכל תרחיש".

לאחר המשחק תפעיל רכבת ישראל הסדרים מיוחדים. במסגרת שיתוף הפעולה של רכבת ישראל עם מועדוני ליגת העל, תתוגבר תנועת הרכבות אל האצטדיון, זאת כחלק מתנועת הרכבות הסדירה בשעות השיא, וכן תתוגבר תחנת פתח תקווה קריית אריה בצוותי רכבת: מאבטחים, דיילים ומנהלים.

בסיום המשחק, תופעל רכבת מיוחדת (בשיטת מלא וסע), מתחנת פ"ת קריית אריה לכיוון דרום, אל תחנת אשקלון. הרכבת תעצור בתחנות ת"א אוניברסיטה, ת"א סבידור מרכז, ת"א ההגנה, לוד, רחובות ואשדוד, לפני סיום נסיעתה בתחנת אשקלון. זמן יציאה משוער - 23:20.

קלאודימיר פריירה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יביא את השינוי? קלאודמיר/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב

הצהובים יכולים לפתוח פער של 18 נקודות בפסגה, אם ימשיכו במסע הניצחונות שלהם ויגברו על הקבוצה היחידה מולם טרם כבשו העונה בליגה - הפועל תל אביב. המגן השמאלי אנריק סבוריט עדיין לא כשיר לגמרי ולכן מאור קנדיל עשוי לתפוס את מקומו, כפי שקרה במהלך המשחק מול מכבי נתניה. עומר אצילי צפוי לשמור על מקומו בהרכב, אחרי הצמד בשבוע שעבר.

"המטרה היא כמו בכל משחק אחר: לנצח ולהשיג שלוש נקודות", אמר ולאדן איביץ' במסיבת העיתונאים. "אנחנו רוצים לשחק בשביל האוהדים, לגרום להם ליהנות ולהשיג ניצחון. אנחנו ניתן את כל כולנו, מה יקרה? איש לא יודע. זה דרבי כמו הדרבי בסרביה בין הכוכב האדום לפרטיזן, דרבי חזק וחשוב".

עוד באותו נושא

קובי רפואה: "אחרי הדרבי יהיו התפתחויות בנושא הרכש, כרגע נסתדר עם מה שיש"

לכתבה המלאה
אנריק סבוריט, יונתן כהן שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
ספק לגבי כשירותו. אנריק סבוריט/קובי אליהו

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה: 51 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 55 תוצאות תיקו.

* מכבי תל אביב הפסידה רק דרבי אחד מ-18 האחרונים (ליגה וגביע הטוטו). זה היה 1:3 אדום באפריל 2014, אז גם אוראל דגני כבש לאחרונה בליגת העל.

* מכבי תל אביב סופרת כבר 23 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה. בדרך לעונה נקייה מהפסדים?

* הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה בליגת העל שלא ספגה העונה שער ממכבי תל אביב (0:0 בסיבוב הראשון).

* הפועל תל אביב היא גם הקבוצה היחידה בליגה שלא כבשה בחצי השעה הראשונה של משחקיה העונה. השער הכי מוקדם שלה היה בדקה ה-40 (עומר דמארי ב-1:1 מול מכבי נתניה).

* זהו מפגש בין שני השוערים המובילים מבחינת משחקים ללא ספיגה: פרדראג ראיקוביץ' ורובי לבקוביץ' שמרו כל אחד על שער נקי שמונה פעמים העונה בליגה.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 8500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully