וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' על עסקת אילון אלמוג: "קיבלנו הצעה יפה והיינו מרוצים ממנה"

13.1.2019 / 16:35

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת הדרבי נגד הפועל (ב', 21:00, ספ' 5) והתייחס לאפשרות שהשחקן יעבור לבית"ר ירושלים: "נורמלי בכדורגל". על שובו של רפואה לקווים: "הוא מאמן טקטי טוב"

יניב טוכמן

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לפני הדרבי התל אביבי הגדול מחר (שני, 21:00, ספורט 5), בו תפגוש את הפועל תל אביב במשחק שינעל את המחזור ה-18 בליגת העל. הצהובים, שנמצאים במקום הראשון בטבלה וטרם הפסידו העונה במסגרת ישראלית, יוכלו להגדיל את הפער מבני יהודה השנייה ל-18 נקודות אם יצליחו לנצח את האדומים, שסחטו מהם 0:0 במשחק הליגה הקודם בין הקבוצות העונה.

מאמן הצהובים, ולאדן איביץ' אמר: "זה דרבי. יש להפועל שחקנים איכותיים. אני משוכנע שיהיה משחק קשה מאוד ושהם יתכוננו אלינו. במשחקי דרבי יש משחקים בין קבוצות שנמצאות במקום הראשון ובמקום העשירי, והמיקום בטבלה לא מתבטא בתוצאה בסופו של דבר. אנחנו מקווים שיהיה לנו משחק טוב, המטרה היא כמו בכל משחק אחר: לנצח ולהשיג שלוש נקודות. אנחנו רוצים לשחק בשביל האוהדים, לגרום להם ליהנות ולהשיג ניצחון. אנחנו ניתן את כל כולנו, מה יקרה? איש לא יודע. זה דרבי כמו הדרבי בסרביה בין הכוכב האדום לפרטיזן, דרבי חזק וחשוב".

עוד בנושא:

טירוף במכבי תל אביב לקראת הדרבי: מאות אוהדים, אבוקות וחגיגה על הדשא
הפער בין בית"ר למכבי תל אביב בעסקת אילון אלמוג: אחוזים ממכירה עתידית
אלי דסה ירד בדרישות אבל מסרב להצעה של מכבי תל אביב לחוזה חדש

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

איביץ' דיבר על חילופי המאמנים בהפועל תל אביב והחמיא לקובי רפואה: "הוא מאמן טוב, אני מכיר אותו. הוא מאמן טקטי טוב ולא יהיה קל נגדו. גם הם זקוקים לנקודות והם ינסו לנצח". על כשירותו של אנריק סבוריט אמר הסרבי: "אנחנו מקווים שהוא יהיה כשיר". איביץ' גם דיבר על אילון אלמוג, שעשוי לעבור לבית"ר ירושלים ואמר: "הוא שיחק בליגה השנייה בהשאלה, קבוצה אחרת הציעה עליו הצעה יפה והיינו מרוצים ממנה. זה נורמלי בכדורגל".

עומר אצילי הוסיף: "כולם יודעים כמה הדרבי חשוב. המשחק הזה לא חשוב רק לאוהדים, גם לנו יש מה להוכיח במיוחד אחרי הדרבי הקודם. עוד לא כבשתי בדרבי, יהיה כיף לכבוש אבל אני חושב רק על איך לעזור לקבוצה לנצח.כולם יודעים שזה דרבי זה דרבי ויש לו חוקים משלו. נבוא צנועים ורעבים, אנחנו מתעסקים בעצמנו. בדרבי הקודם היינו פחות טובים. אנחנו צריכים להמשיך בדרך בה אנחנו נמצאים במשחקים האחרונים. אם נעשה את זה, נצא עם ידנו על העליונה. מקווה שנדע להתמודד איתם ולצאת עם שלוש נקודות. הרבה קבוצות משחקות נגדנו בצורה סגורה, אבל הצלחנו לפרוץ את זה".

עוד באותו נושא

טירוף במכבי תל אביב לקראת הדרבי: מאות אוהדים, אבוקות וחגיגה על הדשא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully