וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: כריסטיאן סטואני כבש במספרת, ולנסיה עם עוד תיקו מאכזב

כוכב ג'ירונה סיפק שער מרהיב ב-1:1 מול אלאבס המדורגת רביעית, העטלפים סיימו באותה תוצאה מול ויאדוליד, סלטה ויגו הפסידה 4:2 לראיו

עריכה: מתן חדד

המחזור ה-19 בלה ליגה, שגם יחתום את הסיבוב הראשון של העונה, יצא לדרך אתמול (שישי) עם ה-2:4 של ראיו וייקאנו על סלטה ויגו. לגאנס ניצחה 0:1 את ווסקה האחרונה, ולנסיה נפרדה ב-1:1 מויאדוליד ובאותה תוצאה סיימה גם אלאבס הרביעית אצל ג'ירונה, לה כבש כריסטיאן סטואני במספרת וירטואוזית.

עוד בנושא:
לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
העברות בעולם, 10.1: ברצלונה זוממת על וויליאן, מישי בטשואיי מחפש קבוצה
ויניסיוס כובש את ריאל מדריד עם מספרים של כוכב: "לברנבאו יש גיבור חדש"

seperator

ראיו וייקאנו - סלטה ויגו 2:4

לראשונה מאז מרץ 2015, סופרת ראיו ניצחון שלישי ברציפות וכעת היא צמודה לאתלטיק בילבאו שמעל הקו האדום. זה קרה בזכות איש אחד: ראול דה תומאס, שכבש שלושער נהדר (הראשון של שחקן ראיו מאז פברואר 2015) - הראשון בבעיטה חופשית מצוינת (4), השני כשהמשיך כדור רוחב בנגיעה אחת (37) והשלישי עם פצצה לחיבורים (77). בין לבין סיפקו נסטור אראוחו (13) ומקסי גומס (18) מהפך זמני שלא הספיק. בבה חתם בתוספת הזמן. סלטה תמשיך לחפש ניצחון לה ליגה ראשון בווייקאס מאז אפריל 1996. אולי בעונה הבאה.

עוד באותו נושא

האהבה תנצח: כוח הרצון של סנטי קאסורלה חולל נס רפואי מדהים

לכתבה המלאה

ולנסיה - ויאדוליד 1:1

אחרי האכזבה מול ספורטינג גיחון בגביע המלך, גם בליגה הקבוצה של מרסליניו לא הצליחה לגרוף שלוש נקודות. העטלפים לא מסתדרים השנה בכל הקשור למלאכת כיבוש השערים עם ממוצע של פחות משער למשחק, וגם הערב חוסר המחץ בחלק ההתקפי עמד להם לרועץ. אחרי מחצית מאופסת, רודריגו החמיץ פנדל (54). דני פארחו הרגיע לרגע עם שער יתרון הודות לבישול יפה של קרלוס סולר (71), אבל רובן אלקרס עם בעיטה חופשית פנטסטית מ-30 מטר (82) קבע חלוקת נקודות.

מרסלינו מאמן ולנסיה. רויטרס
שוב ללא ניצחון. מרסלינו/רויטרס

ג'ירונה - אלאבס 1:1

כריסטיאן סטואני חזר לכבוש בסטייל אחרי ארבעה משחקים, אבל ג'ירונה רשמה משחק שישי ללא ניצחון וחילקה נקודות עם הרביעית בטבלה. אלאבס המפתיעה נפרדה השבוע מאיבאי גומס שחזר לאתלטיק בילבאו, ובדקה ה-12 נקלעה לפיגור בעקבות מספרת נפלאה של סטואני, שהקפיץ לעצמו אחרי מסירה של פדרו פורו וחגג את שערו ה-12 העונה. אלאבס חזרה טוב יותר למחצית השנייה ובורחה באסטון בעט בסיבוב פנימה בדקה ה-51.

כריסטיאן סטואני שחקן ג'ירונה כובש עם מספרת מול אלאבס. GettyImages
הקפיץ לעצמו וכבש. המספרת של כריסטיאן סטואני/GettyImages

משחקים נוספים בשבת

לגאנס - ווסקה 0:1
ללגאנס: יוסף אן נסירי (73)

ויאריאל - חטאפה 2:1
לויאריאל: ליאנדרו קבררה (עצמי, 76). לחטאפה: חורחה מולינה (52), אנחל (89). קרל טוקו אקמבי החמיץ פנדל לויאריאל (92)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully