וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס כובש את ריאל מדריד עם מספרים של כוכב: "לברנבאו יש גיבור חדש"

הילד לא מפסיק להדהים: הברזילאי בן ה-18 כבש שער נהדר ב-0:3 על לגאנס, שומר על ממוצע מרשים וסוחט מחמאות מכל עבר. סרחיו ראמוס ממשיך להירשם בספרי ההיסטוריה, איסקו ממשיך להסתבך

עריכה: מתן חדד

זה אומנם בסך הכל ניצחון על לגאנס, זה רק בגביע המלך, רק בשמינית הגמר, ורק המשחק הראשון מבין שניים (הגומלין בעוד שבוע), אבל ריאל מדריד באמת חגגה אתמול (רביעי) את ה-0:3 שלה על היריבה הצנועה, בעיקר כי מדובר בניצחון הראשון שלה בשנת 2019, וגם כי הוא מגיע אחרי תיקו והפסד בליגה ותחושה שהעונה הזאת גמורה. לכן אפשר להבין למה בריאל מתעודדים כל כך מהדבר הכי מלהיב שקרה להם העונה - ויניסיוס ג'וניור - שגם אתמול כבש, ועוד שער יפהפה, בוולה, שנותן מעט חיים בעונה מתה. יחד עם הכניסה של ברהים דיאס כמחליף, בריאל מרגישים דם חדש.

עוד בנושא
שמינית גמר גביע המלך: ריאל מדריד הביסה 0:3 את לגאנס
"כריסטיאנו רונאלדו פסיכופת, יש לי הוכחות נגדו למשפט האונס"
סנסציה בגביע הליגה הצרפתי: גנגאן היממה 1:2 בחוץ את פ.ס.ז' והדיחה אותה
מנצ'סטר סיטי רמסה 0:9 את ברטון במפגש הראשון בחצי גמר גביע הליגה

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור. רויטרס
זה עוד ישתפר? וינסיוס ג'וניור/רויטרס
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור חוגג. רויטרס
החוכמה היא לשמור על יציבות. ויניסיוס ג'וניור/רויטרס

ויניסיוס ג'וניור כבר מעורב בשישה שערים בשלוש הופעותיו במדי ריאל בגביע המלך (שני שערים, ארבעה בישולים), לא רע לילד בן 18. עד עתה הוא שותף ב-13 משחקים במדי ריאל, שיחק 521 דקות בסך הכל, במהלכן כבש פעמיים והוסיף שבעה בישולים - מעורבות בשער כל 58 דקות. "לברנבאו יש גיבור חדש", נכתב עליו ב"אס".

חבר ההנהלה ושחקן העבר אמיליו בוטראגניו ניסה בסיום לרכך את ההתלהבות: "ויניסיוס מראה המון אופי יחסית לשחקן בן 18. הלילה הוא היה מצוין, אבל בכדורגל שום דבר הוא לא סופי". נאצ'ו הוסיף: "אם ויניסיוס ימשיך להקיף את עצמו באנשים שייתנו לו ביטחון, מצפה לו עתיד מבטיח". סנטיאגו סולארי אמר על ויניסיוס ש"הוא עושה צעדים גדולים. הכישרון שם, אבל כדי לפתח אותו, הוא צריך לעשות את זה בעקביות".

אגב, נאצ'ו גם היה מסופק ממשחק ההגנה של ריאל, שלא ספגה ושוב ראתה את קיילור נבאס מצטיין בין הקורות, כשהשוער מחליף את טיבו קורטואה הפצוע. "עכשיו נתרכז בליגה", אמר נאצ'ו, "המטרה היא לנצח שלשוה ארבעה משחקים ולשמור על רשת נקייה, ונקווה שהיום היה הראשון מיני רבים".

בנוסף, במדריד התעסקו אתמול שוב באיסקו, אחרי שהקשר המתוסכל (ששוב פתח על הספסל, ועלה רק כמחליף) עשה לייק לפוסט ברשת נגד המאמן סולארי, ואחר כך מחק אותו. סולארי שוב נשאל למה איסקו לא פתח ושוב ענה ביבשושיות: "יל לי 24 שחקנים בסגל, ואני צריך לבחור מי משחק ומתי".

* בין אם היה פנדל או לא - סרחיו ראמוס כבש אתמול מהנקודה הלבנה את שערו ה-100 בקריירה! - 3 בסביליה, 17 בנבחרת, 80 בריאל. מדובר, כידוע, בבלם, וכך קפטן ריאל מדריד מצטרף לחבורה מכובדת של שחקני הגנה שכבשו למעלה ממאה שערים - רונלד קומאן (193) ובלם ארגנטינה אלברטו פסארלה (134).

* מספר אוהדי ריאל מדריד מחו אתמול נגד הנשיא וצעקו "פלורנטינו הביתה", בטרם ניגשו אליהם שוטרים שבהמשך העיפו את חלקם החוצה.

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור חוגג. רויטרס
יש תקווה. ויניסיוס/רויטרס
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס חוגג. רויטרס
ייזכר עם קומאן ופסארלה. ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully