וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה הצרפתי: גנגאן היממה 1:2 בחוץ את פ.ס.ז' והדיחה אותה

פנדל של תוראם בדקה ה-93 סידר לקבוצה הקטנה הפתעה ענקית, פריס עפה ברבע הגמר אחרי שזכתה בחמש השנים האחרונות בתואר. מונאקו גברה על ראן בדו קרב מהנקודה הלבנה וגם היא בשלב הבא

עריכה: מתן חדד

שלב רבע הגמר בגביע הליגה הצרפתי נמשך היום (רביעי) עם שלושה משחקים שיקבעו את תמונת שלב חצי הגמר. הפתעה ענקית נרשמה במשחק האחרון עם ניצחון סנסציוני בדקה ה-93 של גנגאן, 1:2 על המוליכה וזוכת הגביע בחמש השנים האחרונות פריס סן ז'רמן. במשחק הראשון מונאקו של תיירי הנרי גברה על ראן בפנדלים אחרי 1:1 בתום 90 דקות ועלתה לחצי הגמר, אליה הצטרפה גם בורדו אחרי 0:1 מול לה האבר. רבע הגמר נפתח אתמול עם הפתעה בדמות הדחתה של ליון, שהפסידה בביתה 2:1 לשטרסבורג.

העולות: גנגאן, מונאקו, בורדו ושטרסבורג.

מונאקו - ראן 1:1 (7:8 בפנדלים)

בליגה קבוצתו של תיירי הנרי נמצאת במאבקי תחתית קשים, אך בכל הקשור לגביע הליגה נראה שהיא עושה עונה נהדרת והיא מבטיחה את העפלתה לחצי הגמר. זה לא היה קל: בנז'מן בוריגה העלה את ראן ליתרון בדקה ה-30, אבל רוני לופס השווה (55) והמשחק הסתיים ב-1:1 בתום 90 דקות והלך להכרעה בפנדלים. גם שם קיבלנו דרמה אדירה כשהבעיטות הגיעו עד לבעיטה ה-11, והשוערים נאלצו לבעוט. שוער ראן תומאש קובאק החטיא, שוער מונאקו לואיק בדיאשיל דייק ומונאקו ניצחה 7:8 בפנדלים וחגגה עלייה לחצי הגמר.

פריס סן ז'רמן - גנגאן 2:1

מחזיקת הגביע בחמש השנים האחרונות, מוליכת הטבלה, עדיין ללא הפסד במסגרת מקומית העונה - כל הסופרלטיבים האלה לא עזרו לפ.ס.ז' להימנע מהדחה סנסציונית מול לא אחרת מאשר האחרונה בטבלה. אחרי מחצית מאופסת, המשחק נכנס לקצב במחצית השנייה. האורחת קיבלה פנדל בדקה ה-61, אותו החמיץ מרכוס תוראם, הבן של ליליאן. דקתיים לאחר מכן ניימאר הסתנן מבעד להגנה כדי לנגוח הגבהה של תומא מונייה ולקבוע 0:1. נגמר הסיפור? החבורה החביבה של גנגאן לא אמרה נואש, ובדקה ה-81 יאני אטיטו נ'גבקוטו תירגם פנדל נוסף ל-1:1. רגע לפני השריקה שהייתה מובילה לדו קרב מהנקודה הלבנה, גנגאן קיבלה פנדל נוסף - שלישי במספר - אותו תוראם ניגש לבעוט, ובקור רוח כבש (93) וקבע סנסציה ענקית ששולחת את האחרונה בטבלה לחצי הגמר.

בורדו - לה האבר: 0:1
לבורדו: סלומון קאלו (70)

תיירי הנרי מאמן מונאקו. רויטרס
לפחות בגביע קבוצתו מנצחת. תיירי הנרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully