וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי רמסה 0:9 את ברטון במפגש הראשון בחצי הגמר

הסיטיזנס חגגו על הקבוצה מהליגה ה-3, ז'סוס הרשית רביעייה, גווארדיולה רשם את הניצחון הגדול בקריירה והגומלין לפרוטוקול בלבד

עריכת וידאו: מתן חדד

משחק הגומלין בחצי גמר הגביע יתרחש בעוד כשבועיים, אבל ניתן לומר כבר בפה מלא שהמשחק יהיה לפרוטוקול בלבד אחרי שמנצ'סטר סיטי ריסקה הערב (רביעי) 0:9 את ברטון במפגש הראשון בחצי גמר גביע הליגה. פפ גווארדיולה לא זילזל ביריבה מהליגה השלישית ועלה עם הרכב יחסית חזק, ומה נאמר - פערי הכוחות בהחלט ניכרו. התכולים היו גדולים על היריבה בכל קנה מידה וגווארדיולה הכניס עוד הישג לספר השיאים שלו - הניצחון הכי גדול בקריירה.

לתכולים לא לקח זמן רב להתניע, כשקווין דה בראונה כבש יתרון מוקדם (5), גבריאל ז'סוס הוסיף גם הוא אחד עם הראש (30) וארבע דקות לאחר מכן השלים צמד עם הרגל (34). אולכסיי זינצ'נקו סגר את המחצית עם 0:4 חלק בשער יפהפה בבעיטה מחוץ לרחבה (37).

המחצית השנייה הייתה אפילו אכזרית יותר עבור ברטון. ז'סוס כבש את השלישי שלו אחרי הגבהה של ריאד מחרז (57), פיל פודן המחליף גם הוא התכבד בשער (62) וז'סוס השלים רביעייה מקרוב אחרי בישול של לירוי סאנה (65). קייל ווקר כבש את השמיני (70) אחרי עוד בישול של מחרז, שכבש אף הוא (83) וסגר את החגיגה עם 0:9 מוחץ.

עוד בנושא

גביע הליגה הצרפתי: מונאקו ניצחה את ראן בפנדלים ועלתה לחצי הגמר
ברצלונה מתכוננת למשחק הגביע מול לבנטה: "נבצע רוטציה אבל לא מקלים ראש"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ברנרדו סילבה, קייל ווקר שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
עשו חיים. סילבה ו-ווקר מרוצים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully