וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: לבנטה הפתיעה עם 1:2 על ברצלונה

שבועיים אחרי שחטפה ממנה 0:5 ביתי בליגה, הקבוצה מוולנסיה ניצלה הרכב משני של מחזיקת הגביע (מסי, סוארס, פיקה וראקיטיץ' לא נכללו בסגל) והשיגה מקדמה לקראת הגומלין עם שערים מהירים של קבאקו (4) ומאיורל (18). קוטיניו צימק בפנדל (85). סביליה ניצחה 1:3 בבילבאו

חוסה קמפאניה שחקן לבנטה מול ארתורו וידאל שחקן ברצלונה. GettyImages
הפסד לא צפוי. וידאל מנסה לעצור את קמפאניה/GettyImages

בעונה שעברה השלימה ברצלונה זכייה 30 בתולדותיה בגביע ורביעית רצופה. הערב (חמישי) האלופה הפסידה 2:1 בחוץ מול לבנטה במשחק הראשון מבין שניים בשמינית הגמר ועלולה להיות מודחת מוקדם מהצפוי מהמפעל האהוב עליה. ארנסטו ואלוורדה נתן מנוחה לשחקני מפתח כמו מסי, סוארס, ראקיטיץ' ופיקה שאפילו לא נכללו בסגל בעוד שילדים כמו צ'ומי, מירנדה ואלניה פתחו במקומם לצד מוריו הבלם הקולומביאני שערך בכורה מאז המעבר מוולנסיה.

לבנטה מצידה התייחסה במלוא הרצינות למשחק הזה והענישה את הקטלאנים כבר בדקה השלישית עם שער נגיחה של קבאקו הבלם. בדקה ה-18 בורחה מיוראל שגדל בריאל מדריד הכפיל את היתרון עם מבצע אישי נאה. בארסה השתפרה מעט במחצית השנייה. ואלוורדה הזעיק את סרג'י רוברטו וגם את דניס סוארס שבדקה ה-85 שיגע את שחקני ההגנה של לבנטה שהכשילו אותו ברחבה. פיליפה קוטיניו (החלש) ניצל את זה כדי לצמק בפנדל ולשפר מאוד את מצבה של בארסה לקראת הגומלין בקאמפ נואו שבו, יש להניח שמסי וסוארס ישחקו כדי למנוע הדחה מוקדמת.

הרכב לבנטה: אייטור פרננדס, קוקה, סרג'יו פוסטיגו, צ'מה, אריק קבאקו, רובן רוצ'ינה, חוסה אנחל קמפאניה, סאנג'ין פרציץ', מוסז סימון, עמנואל בואטנג, בורחה מיוראל.

הרכב ברצלונה: יספר סילסן, ג'ייסון מוריו, נלסון סמדו, צ'ומי, חואן מירנדה, ארתורו וידאל, סרג'יו בוסקטס, פיליפה קוטיניו, קרלס אלניה, עוסמאן דמבלה, מלקום.

אריק קבאקו שחקן לבנטה חוגג עם חבריו. רויטרס
הפתעה? לא בטוח. קבאקו חוגג את הראשון של לבנטה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: גול! לבנטה עלתה ליתרון מוקדם מאוד משער של הבלם אריק קבאקו שנותר חופשי לגמרי לכדור חופשי ונגח פנימה.

דקה 12: קוקה עבר בקלות את מירנדה באגף הימני ומסר כדור רוחב חד לבואטנג שהחמיץ מקרוב. השני של לבנטה בדרך.

דקה 18: גול! לבנטה עלתה ל-0:2 לא ממש מפתיע לאור ההתפתחויות במגרש. בואטנג הכניע כדור עומק נהדר לבורחה מיוראל שמזווית קשה ותחת השמירה של מוריו בעט לפינה הרחוקה של סילסן.

דקה 20: מלקום קיבל הזדמנות נהדרת לצמק כששעט לתוך הרחבה והקדים את ההגנה, אבל השתהה עם הבעיטה ופרננדס הדף את הכדור החלש שלו.

דקה 43: סמדו שלח כדור רוחב חד ומסוכן מאוד למלקום, אבל מגן מקומי התערב ומנע מהברזילאי להבקיע מקרוב.

דקה 62: מוראלס המחליף קיבל כדור מצוין ממאיורל והקפיץ ממצב קורץ מאוד, אבל סילסן הצליח לשפשף את הכדור ולמנוע ספיגה שלישית.

דקה 85: גול! פיליפה קוטיניו צימק ל-2:1 בפנדל אחרי שדניס סוארס היתל בשחקני ההגנה של לבנטה והוכשל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. GettyImages
קוטיניו מאוכזב/GettyImages

אתלטיק בילבאו - סביליה 3:1

האנדלוסים השיגו ניצחון חוץ שמסדר להם כמעט בוודאות את הכרטיס לרבע הגמר ואולי יוכלו לתקן את החוויה הלא נעימה שחוו בגמר אשתקד כשהובסו 5:0 על ידי ברצלונה בגמר. השער הראשון של סביליה הגיע בדקה השישית. פרנקו ואסקס הכניס כדור עומק יפה לנוליטו, שנשאר לבד מול אונאי סימון ובעט פנימה את ה-0:1. השוויון של בילבאו הגיע ארבע דקות בתוך המחצית השנייה כשקרן של מארקל סוסאטה משמאל הגיעה אל מיקל סן חוסה, שעלה מעל כולם ונגח יפה את ה-1:1.

סביליה עלתה שוב ליתרון בדקה ה-53. קווינסי פרומס פרץ משמאל ומצא את נוליטו, שהכניס כדור עומק לאנדרה סילבה, שנותר לבד מול השער ובעט פנימה את ה-1:2. בדקה ה-77 הכריעה סביליה את המשחק וכנראה גם את ההתמודדות כשנוליטו הכניס כדור עומק לוויסאם בן ידר, שהסתובב ובעט חד לפינה את ה-1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully