וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה דורשת מהעירייה: עימדו בהבטחות שנתתם

10.1.2019 / 18:54

בעלי הצהובים אייל סגל מתכוון לשגר בקרוב מכתב למרים פיירברג ויטען כי הקבוצה קיבלה חמישה מיליון שקל במקום שבעה וחצי שהייתה אמורה לקבל עד כה

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

כעס במכבי נתניה על היחס לו זוכה המועדון מעיריית נתניה. גורמים במועדון סיפרו היום כי הבעלים אייל סגל מתכוון לשגר בקרוב מכתב נוסף לראשת העיר מרים פיירברג בו יציג שוב את טענותיו באשר להבטחות שקיבל מהעירייה ואשר לא מומשו לצד תשלומים שהוא נאלץ להעביר הקשורים לעירייה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע: מיהאי קורהוט עוזב לאריס סלוניקי, לואי טהא האריך את החוזה
הפועל תל אביב מעוניינת בחנן ממן, התפתחויות בנושא צפויות בשבוע הבא
מכבי חיפה: ירדן שועה ערך אימון בכורה, ילבש את החולצה מספר 33

אייל סגל בעלי מכבי נתניה. קובי אליהו
באים בטענות לעירייה. אייל סגל/קובי אליהו

במכבי נתניה טוענים כי ביום שבו לקח אייל סגל את הקבוצה, בחודש יוני 2016, הובטח לו כי העירייה תתמוך במכבי נתניה בסכום של 3 מיליון שקל בשנה. על פי ההבטחה הזו, העירייה כבר היתה צריכה להעביר 7.5 מיליון שקל כנגד שנתיים וחצי בהן סגל הוא הבעלים. בפועל קיבלה מכבי נתניה רק 5 מיליון שקל עבור שנתיים וחצי. במקביל עלו דמי השימוש של המועדון באיצטדיון היהלום ובמתקן האימונים של קבוצת הנוער ומכבי נתניה כבר שילמה עבור התקופה 3 מיליון שקל.

זאת ועוד, טוענים היום במכבי נתניה עלות התיקונים במתקן האימונים של הקבוצה הבוגרת כבר הגיע למיליון שקל ואת הכל שילם המועדון עצמו. במכתב שיוגש לעירייה, תבקש מכבי נתניה את הסכום שהובטח לסגל לפני שנתיים וחצי כשלקח את המועדון וכן תבקש להפחית בסכומים שהיא משלמת על האיצטדיון ועל מתקן האימונים.

עוד באותו נושא

פראלימני פנתה למכבי נתניה: רוצה לקבל בהשאלה את שובל גוזלן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully