וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעוניינת בחנן ממן, התפתחויות בנושא צפויות בשבוע הבא

10.1.2019 / 14:55

האדומים שוקלים את צירופו של הקשר בו מעוניינת גם מכבי חיפה, קלאודמיר ייכלל בסגל לדרבי. חיים בראיון: "זה הזוי, לא נתנו לי הזדמנות"

עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב מעוניינת לצרף שחקן בעל ניסיון ושיעור קומה שיחזק את מרכז השדה, כאשר השם שעולה עכשיו הוא חנן ממן, בו גם מעוניינת מכבי חיפה. האדומים מודעים לעניין שמרקו בלבול מגלה גם במקסים פלקושצ'נקו לו סעיף שחרור מהפועל חיפה על סך 420 אלף יורו, כאשר רכישה שלו תותיר את הדרך פנויה עבור הפועל תל אביב לצירופו של ממן. התפתחויות בגזרה הזו צפויות בתחילת השבוע הבא. בתוך כך, קלאודמיר אמור להיכלל בסגל למשחק הדרבי מול מכבי תל אביב (שני, 21:00, ערוץ הספורט), וייתכן שאף יעלה ב-11. שייע פייגנבוים עשוי להתמנות בשבוע הבא לתפקיד יועץ לבעלים.

בעניין אחר, לכנס המאמנים השבוע אופיר חיים לא הגיע. הוא מאוד רצה, אבל עדיין היה בסוג של הלם מהפיטורים מהפועל תל אביב. חיים חיכה לקבל את ההזדמנות האמיתית לאחר שצירף שני שחקנים מנוסים כמו קלאודמיר ונריוס ולסקיס, אבל הצ'אנס נלקח ממנו.

חיים מספר הבוקר כי כשנקרא לשיחה עם שרון ניסנוב כלל לא ציפה להודעת פיטורים: "ממש לא ציפיתי, זה בא לי משום מקום, לא הייתי מוכן לזה. הייתי בטוח שרוצים לדבר איתי על רכש למועדון, ואז פתאום שרון הודיע לי את זה. הייתי בהלם, אמרתי לו 'אוקיי' ולא יכולתי לדבר יותר מדי, בעיקר היה שקט. אחרי שנגמר ההלם הוא אמר לי 'אני לא רוצה שתיקח את זה יותר מדי קשה', אבל בקושי יכולתי להקשיב, אמרתי לו 'תודה שנתתם לי הזדמנות' ומהר מאוד הלכתי. ברכב בדרך הביתה אמרתי לעצמי 'איזו הזדמנות קיבלתי, לא קיבלתי הזדמנות, אפילו לינואר לצרף שחקנים לא הגעתי, על כלום אני הולך הביתה'".

חיים מוסיף ש"מבחינתי זה בכלל לא היה בכיוון, תכננתי את העבודה להמשך עם שחקני חיזוק. זה מבחינתי קטע הזוי, אני לא יודע מאיפה זה בא, לא יודע בדיוק מה היה שם. בכל מצב לא שופטים מאמן לפי חודש וחצי, לחיוב או לשלילה. זה חבל מאוד, כי אני מאוד מאמין בעצמי ויכולתי לקחת את הקבוצה קדימה".

עוד בנושא

קלאודמיר חתם בהפועל תל אביב, שייע פייגנבוים ישמש כיועץ לבעלים?
רק הסוף ידוע מראש: מאחורי חזרת קובי רפואה להפועל תל אביב
זה גדול עליך, ניסנוב: על הכישלון המקצועי של בעלי הפועל תל אביב

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עדיין המום. אופיר חיים/יוסי ציפקיס

אמרו שאצלך הקבוצה נראתה פחות טוב מאצל קובי רפואה.

"לא מסכים. אני מוכן שייקחו את כל המשחקים שלי ויראו, מלבד מחצית אחת נגד בית"ר, מחצית נגד סכנין והמשחק נגד קרית שמונה, כל השאר המשחקים היו ברמה גבוהה והיינו צריכים להיות עם עוד 6-7 נקודות. בכדורגל מה שחשוב זה מבחן התוצאה ובזה לא עמדתי. לא היה לי ספק שנישאר בליגה ונשיג גם יותר מזה, עם עוד שני שחקנים מנוסים כמו שהבאנו היינו משנים את התמונה, נשארים ואולי יותר מזה. לפעמים דברים קטנים גורמים להכל להיראות אחרת. זה הכדורגל, אין מה לעשות, אבל בכל מקרה לא שופטים מאמן אחרי חודש וחצי. חוץ ממכבי תל אביב לכל קבוצה היו משחקים לא טובים או לא טובים בכלל".

זה יכול להשפיע על העתיד שלך?

"אני לא מתרגש, יודע מה אני שווה. מאוד מעריכים אותו בכדורגל, קיבלתי הצעות לפני ואחרי, אני לא מודאג, אני ממשיך קדימה ואמצא את היעד הבא. אף פעם לא נעים להיות בסיטואציה הזאת, אבל היו לחצים לא ברורים מסביב שכנראה גרמו לזה. אני יודע שעוד אחזור לאמן בליגת העל וגם אצליח".

כמו מאמנים אחרים, גם אתה קיבלת פיצוי חלקי בלבד מהפועל תל אביב. זו כבר מגיפה.

"לא הגעתי לכנס המאמנים בגלל כל מה שהיה, הייתי עדיין בהלם מכל הסיטואציה, דיברתי עם קורצקי לפני ונפשית לא הצלחתי להתאושש ולבוא. אני בטוח שנעשה שינוי. איגוד המאמנים יעשה שינוי. כל המאמנים מאוחדים, אנחנו מגובשים, כל בן אדם רוצה להתפרנס בכבוד. אני מאמין שהפעם כל המאמנים מבינים שחייבים את השינוי הזה ומקווה מאוד שזה יקרה. זאת הפרנסה שלנו ונלך עם זה עד הסוף".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מורדי דדון מנהל הפועל תל אביב (מימין) עם הבעלים האחים ניסנוב. סוכנות ג'יני
"היה עליהם לחץ מכל מיני כיוונים". האחים ניסנוב/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully