וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודמיר חתם בהפועל תל אביב, שייע פייגנבוים ישמש כיועץ לבעלים?

8.1.2019 / 11:53

הקשר הפך לרכש השני של האדומים בחלון: "שמח להגיע למועדון הענק הזה". פייגנבוים קיבל הצעה מניסנוב אבל עדיין לא קיבל החלטה

עריכת וידאו: מתן חדד

קלאודמיר עבר הבוקר (שלישי) בדיקות רפואיות בהפועל תל אביב וחתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו איתן מזרחי.

"אני מאוד שמח להגיע למועדון הענק הזה. חברים שלי סיפור לי על המועדון ועל המסורת שלו, אני רוצה לעזור לקבוצה להגיע להישגים ולחזור לצמרת, שם מקומה. אעבוד קשה בשביל שזה יקרה ואני מאמין שהכל אפשרי עם הקהל האדיר שיש כאן".

בכך הוא הפך לרכש השני של האדומים בחלון ההעברות אחרי נריוס ולסקיס. כעת קובי רפואה רוצה לצרף עוד שני שחקנים בכירים. השם החם הוא חן עזרא, אבל במועדון יודעים שגם בית"ר ירושלים בתמונה ומאמינים שאחרי שפרדי פלומן יחתום בבירה היא תרד מעזרא. בנוסף רפואה רוצה להתחזק בחנן ממן או ניב זריהן, אולם בהפועל מחכים להחלטות הסופיות של באר שבע בנוגע לשחרורים.

עוד בנושא

זה גדול עליך, ניסנוב: על הכישלון המקצועי של בעלי הפועל תל אביב
רק הסוף ידוע מראש: מאחורי חזרת קובי רפואה להפועל תל אביב
חיפושיות הזבל: הפועל תל אביב, הביטלס של הבוסים הגרועים

קלאודמיר עם בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב. אתר רשמי
ברוך הבא. קלאודמיר עם שרון ניסנוב/אתר רשמי

ניר לקס סובל מקרע קטן בשריר וייעדר מהדרבי וככל הנראה ממשחק נוסף. אמיר עגייב אמור להיות כשיר, אבל ספק אם יפתח. פייסל מוליץ' מנהל מגעים עם שתי קבוצות מחו"ל, אם כי הפועל תשחררו רק אם יצורף חלוץ נוסף או שלחילופין תקבל תמורתו דמי העברה ראויים. קובי רפואה יעביר היום אימון הראשון בקדנציה החדשה.

אתמול נערכה שיחה בין ראשי הפועל תל אביב, קובי רפואה ושייע פייגנבוים, בה הוצע ששייע ישמש כיועץ לבעלים ויהיה האיש שיתווך בינם לבין קובי רפואה. המטרה היא שבכל מחלוקת שתהיה בין רפואה לבעלים יהיה איש מקצוע נוסף שיביע את דעתו. פיגנבוים אמור להשיב להצעה בימים הקרובים, אחרי שסירב להצעה דומה מהבעלים לפני כחודש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully