וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיהאי קורהוט עוזב לאריס סלוניקי, טהא האריך את החוזה

10.1.2019 / 18:00

המגן השמאלי נפגש עם ראשי המועדון ושני הצדדים סיכמו את תנאי העזיבה. בינתיים, הקבוצה היוונית הודיעה שההונגרי סיכם בשורותיה לשנה וחצי. טהא האריך את חוזהו בשנתיים נוספות: "החלטה קלה"

עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע הודיעה היום (חמישי) כי הבלם לואי טהא האריך את חוזהו לשתי עונות נוספות עד 2021/22. טהא בן ה-29 החזיק בחוזה עד לסיום העונה הבאה, ועכשיו קיבל עוד שנתיים. בנוסף, הקבוצה על סף פרידה מהמגן מיהאי קורהוט. ההונגרי הוזמן לפגישה במועדון ובסיומה הוא סיכם עקרונית על עזיבה וצפוי להיפרד מהקבוצה בתוך זמן קצר. בבאר שבע יצרפו במקומו שחקן נוסף מעבר לקווין טאפוקו שיחתום בתחילת השבוע הבא.

המגן ההונגרי צפוי לעבור כבר בימים הקרובים לאריס סלוניקי היוונית אחרי שלפי דיווחים במדינה שלו, הגיע לסיכום עם הקבוצה. על פי הדיווח, קורהוט אמור להגיע עוד הלילה או מחר ליוון כדי לעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן לחתום בקבוצה החדשה שכבר סיכמה עם הפועל באר שבע על העברתו. קורהוט צפוי לחתום לעונה וחצי.

מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עובר ליוון. מיהאי קורהוט/ברני ארדוב

ברק בכר התייחס להארכת החוזה של טהא במסע"ת השבועית ואמר: "לואי הפך להיות בורג משמעותי מאוד ואני שמח שהוא ממשיך איתנו. כל שחקן פה הוא מקצוען וצריך לעשות את העבודה שלו בלי קשר למה שקורה. אין בלגן סביב הקבוצה, יש פה אווירה טובה וכולם באים ונותנים הכול. אין לי טענה אחת על שחקן שלא נותן מעצמו. במשחק האחרון היו לנו 60 דקות מהטובות שהיו לנו העונה במשחק קשה. היינו צריכים להוביל בגדול ולא עשינו את זה. אני בוחר לקחת את הדברים הטובים. אנחנו מנסים לעשות משהו יציב".

על ניב זריהן: "איזה קרדיט הוא מקבל? אני לא עושה השוואה לחן עזרא או מישהו אחר". על החילופים שלו: "כשאני מרגיש נכון, אני עושה חילוף בדקה ה-30. אני לא אומר שאני שמח ושהתוצאות טובות, יש הרבה דברים לא טובים. כשאנחנו מפסידים במשחק טוב, אז ברור שזה לא בסדר. אבל כאחראי על הקבוצה מבחינה מקצועית אני צריך לראות את הדברים הטובים ולתקן את הדברים הפחות טובים". על עצמו וקבלת ההחלטות שלו אמר המאמן: "הביטחון שלי גבוה מאוד, אני מאמין מאוד בשחקנים. שום החלטה לא נובעת מחוסר ביטחון. גם במשחק האחרון הייתי שלם מאוד עם כל ההחלטות שקיבלנו".

לואי טהא: "להאריך את החוזה כאן הייתה אחת ההחלטות הכי קלות שקיבלתי. הצוות והצוות הניהולי בראשות אלונה מעריכים אותי ואני מעריך את המקום הזה. הגשמתי הרבה חלומות בזכות המועדון הזה, אני מעריך את כל מה שנתנו לי. זו הייתה החלטה קלה. אני שמח ונרגש ואעשה את כל מה שאני יכול כדי להחזיר למועדון ולקהל שהוא איתנו גם כשהולך קשה העונה. כולנו מאוכזבים מהתוצאות ולא ציפינו לזה, אבל אנחנו מספיק חזקים ומקצוענים כדי לצאת מהמשבר הזה. אנחנו מקצוענים וברגעים כאלה השחקנים האמיתיים מתגלים".

לואי טהא שחקן הפועל באר שבע מול מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
נשאר אצל האלופה. טהא/קובי אליהו

אחרי המעבר של אנז' פרדי פלומן לבית"ר ירושלים, קווין טאפוקו יעשה את הדרך להפועל באר שבע ביום ראשון הקרוב. טאפוקו צפוי ליטול חלק במשחקה של הפועל חדרה ביום שבת מול בני סכנין וביום ראשון הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות בבאר שבע ולאחר מכן לחתום על חוזה ארוך טווח. האלופה צפויה לשלם 450 אלף יורו תמורת הקשר שיחליף ככל הנראה את ג'ון אוגו אשר מסיים חוזה רב שנתי וצפוי לעזוב את באר שבע אחרי חמש שנים.

אחרי ההפסד לבני יהודה במחזור הקודם, הפועל באר שבע תנסה לחזור לנצח בשבת את מכבי חיפה שתיאבק קרוב לוודאי מול באר שבע על מקום בפלייאוף העליון ואולי על כרטיס לאירופה. בן ביטון מוצהב ולא ישחק. מיגל ויטור שוב פצוע מעט וייעדר, ואריק סאבו מורחק. ברק בכר עשוי להציב את דור אלו כמגן ימני אחרי תקופת היעדרות ארוכה. מרואן קבהא שכבש את השער מול בני יהודה ימשיך בהרכב.

עוד בנושא

שבועיים וחצי אחרי השחרור מהפועל באר שבע: ז'וליאן סטו חתם בבזייר
ג'ון אוגו במסר: "כל השמועות לגבי עתידי שגויות, הן לא מגיעות ממני"
חלון ינואר נפתח בהרעשה כבדה: השינויים הראשונים של הקבוצות

עוד באותו נושא

שבועיים וחצי אחרי השחרור מהפועל באר שבע: ז'וליאן סטו חתם בבזייר

לכתבה המלאה
קווין טאפוקו לוסיו. שלומי גבאי
זה מתקרב. קווין טאפוקו/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully