וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו במסר: "כל השמועות לגבי עתידי שגויות, הן לא מגיעות ממני"

7.1.2019 / 13:37

הקשר מבהיר: "כולי מרוכז בהצלחת הפועל באר שבע". באלופה חוששים מאובדן הכרטיס לאירופה ובונים על חריש עמוק: "זו עונה של כישלון מתמשך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. "הגענו למצב שלא הכרנו"

חשש כבד בהפועל באר שבע מאובדן הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית בסוף העונה. יתרה מכך, המאמן ברק בכר דיבר אמש (ראשון) בתום ההפסד לבני יהודה על כך שלהפועל באר שבע אין מקום מובטח בפלייאוף העליון. "הקרב על הפלייאוף העליון יהיה ממקום 2 עד מקום 9 וכולן ירצו להיות שם. אנחנו לא צריכים להסתכל יותר מדי רחוק, אלא רק על המשחק הקרוב מול מכבי חיפה", אמר המאמן ששוב יצא מאוכזב ממשחק של קבוצתו. "סיפור העונה הזו הוא הקלות שבה אנחנו סופגים ממינימום של מצבים מצד היריב, אל מול הקושי הגדול שלנו להבקיע למרות שאנחנו עושים את הדברים נכון ומגיעים להרבה הזדמנויות. ההבדל הזה בין הקושי שלנו לנצל מצבים מצוינים ומנגד העובדה שהיריב מבקיע יותר משער אחד כמעט בלי להחמיץ זה הסיפור הגדול של העונה הזו ועל זה לא הצלחנו להתגבר".

במחזור הקרוב תגיע מכבי חיפה למשחק מול האלופה שהופך להרבה יותר קריטי משום שמדובר ביריבה ישירה על מקום בפלייאוף העליון. "הגענו למצב שלא הכרנו, שאפילו הפלייאוף העליון לא מובטח. אם לא נהיה בפלייאוף העליון זה יהיה הכישלון הכי גדול", אמרו במועדון.

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע
ברק בכר: "הדברים הולכים לנו קשה העונה, זה בלתי נתפס"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מסמן את סיפור העונה. בכר/קובי אליהו

2. שינוי בתכנית לחלון הקרוב?

ההפסד 3:1 לבני יהודה שכאמור הכניס את המועדון ללחץ גדול, עשוי להביא גם לשינוי תכנית הרכש לחלון ההעברות הקרוב. בהפועל באר שבע דיברו אמש על כך שצריך לבצע מהפכה משמעותית יותר בסגל השחקנים. אם עד אתמול, אלונה ברקת וברק בכר דיברו על שני שינויים, התוצאות האחרונות ובעיקר המשחק האחרון לימדו כי דרוש חריש הרבה יותר עמוק.

בבאר שבע יצרפו שני זרים לפחות וירצו לעשות כמה שינויים גם במצבת הישראלים. "הקבוצה הזו צריכה רענון משמעותי", הודו אמש שחקנים בדרך חזרה לבירת הנגב. "ההרגשה היא שכולם רוצים שתיגמר העונה הזו. שחקנים חסרי ביטחון. שחקנים שחוקים וגם אין מי שיעלה מהספסל ויעשה שינוי. זו עונה של כישלון מתמשך ולא צריך להתפלא אם בכלל לא ניכנס לפלייאוף. נכון לכרגע הקבוצה הזו חלשה מאוד".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. דני מרון
מה יהיה? ויטור/דני מרון

3. ויטור שוב נפצע ומעורר דאגות

את המשחק אתמול פתחה הפועל באר שבע יחסית טוב ואפילו הובילה משער של מרואן קבהא שחגג את הולדת בתו השנייה. במחצית הזו, הקבוצה שיחקה במערך של שלושה בלמים עם מיגל ויטור במרכז. ויטור שחזר אחרי הפציעה בברכו, ביקש לצאת בהפסקה ובבאר שבע מאוד מתוסכלים מכך שהבלם הפורטוגלי לא מצליח להתגבר על הבעיות שלו.

הפעם מדובר בפציעה שונה באזור שריר המקרבים והבלם שוב יצטרך להיבדק כדי להבין ממה הוא סובל. מתן אוחיון החליף את ויטור במחצית השנייה ולא הצליח להיכנס לנעליו בעזרה ובחיפוי ההגנתיים. "יש לנו בעיה קשה במשחק ההגנה ובקו ההגנה", הודו אמש במועדון. "כשוויטור חזר האמנו שהדברים יתייצבו, אבל הוא שוב נפצע ולא ברור מה הסיפור איתו עכשיו".

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
אופטימי, אבל דברים חייבים להשתנות. האסלביינק/קובי אליהו

4. האסלביינק לא מאבד תקווה

נייג'ל האסלביינק רשם עוד משחק פושר והעונה הזו של הקשר/חלוץ שהגיע עם ציפיות גבוהות נראית בדיוק כמו העונה של הקבוצה כולה. "אנחנו יכולים למצוא את הדרך לחזור למסלול", אמר אמש. "גם ניצחון של 0:1 הוא ניצחון וצריך לדעת לשמור עליו. אנחנו מקבלים שערים בקלות. בני יהודה הגיעה לשני מצבים ועשתה שלושה שערים ולנו זה הולך הרבה יותר קשה. להפועל באר שבע סגל שחקנים הרבה יותר טוב מהמקום בו אנחנו נמצאים כעת".

ירדן שועה שחקן בני יהודה מול ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הודף את הספקולציות. אוגו, מימין/קובי אליהו

5. ג'ון אוגו מתייחס לשמועות על עתידו

אחרי עוד משחק מאכזב, הן ברמה הקבוצתית והן ברמה האישית, התייחס ג'ון אוגו לעתידו ולמצבה של הקבוצה בפוסט אינסטגרם. "לאוהדי הפועל באר שבע, אנחנו מצטערים שאכזבנו אתכם. הגאווה והתדמית של המועדון הזה חשובה לי מאוד ואני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו. שום דבר לא יעצור בעדי לעבוד גם אחרי כישלונות. השמועות והספקולציות בנוגע לקריירה שלי לא מגיעות ממני, כל מה שאתם קוראים לגביי שגוי. הפוקוס היחיד שלי הוא בקבוצה ובאיך להוציא אותה מהמצב שנקלענו אליו".

(עדכון ראשון: 6:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully