וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הדברים הולכים לנו קשה העונה, זה בלתי נתפס"

6.1.2019 / 22:56

מאמן הפועל באר שבע היה מאוכזב אחרי ה-3:1 נגד בני יהודה: "הגענו להמון מצבים ולא הצלחנו להרוג את המשחק". אבוקסיס: "שאפו ענק לשחקנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בני יהודה חזרה הערב (ראשון) מפיגור ל-1:3 מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. מרואן קבהא כבש ראשון בדקה ה-12, אבל האלופה החמיצה והחמיצה ובסופו של דבר שילמה ביוקר כששערים של קרלוס קוויאר (55), מאוויס צ'יבוטה (70) ויובל אשכנזי (90) קבעו מהפך וניצחון גדול.

מאמן באר שבע ברק בכר: "זו לא התפרקות, הפסדנו 3:1 במשחק שהיינו יכולים לנצח. ב-0:1 שיחקנו מצוין והגענו למצבים. ספגנו שלושה שערים ממצב וחצי. בני יהודה יעילה מאוד, אנחנו לא יעילים וזה סיפור המשחק. לא הצלחנו להרוג את המשחק וזה קורה לנו המון העונה, זה בלתי נתפס, השנה הדברים הולכים קשה".

על החילוף של בן שהר אמר המאמן: "אני עושה מה שנראה לי לנכון באותו רגע. עדן בן בסט מתאמן טוב והוא חיובי מאוד, אבל זה מה שחשבתי". על מכבי חיפה: "אין משחקים קלים, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו עד הגול הראשון של בני יהודה, נוכל לנצח. הכול צמוד בליגה, מהמקום השני ועד למטה הכול פתוח. כל משחק הוא על שש נקודות ואנחנו צריכים להיערך בהתאם".

עוד בנושא:

בני יהודה חזרה מפיגור ל-1:3 מול הפועל באר שבע

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
שום דבר לא הולך העונה. בכר/קובי אליהו

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר: "פתחנו לא טוב, באר שבע פתחה בסערה ולא היינו מוכנים. לקח לנו כמה דקות להתארגן. היינו במשחק כל הזמן, דיברנו על זה במחצית, ידענו שאנחנו יכולים לחזור. השחקנים עשו חצי שני יוצא מהכלל מבחינת שערים, הגנה, מגיע להם שאפו גדול מאוד. שמים אותנו במקומות מטורפים, אנחנו שמחים לשמור על הדרך שלנו. כל מי ששיחק היום עשה עבודה טובה.

"אנחנו מתכננים להביא לפחות שניים-שלושה שחקנים בחלון הקרוב, נשחרר גם שחקנים, כי יש כמה שלא מתאימים לשיטה שלנו של 3:5:2. אצלנו אין כותרות ושום דבר לא דולף, הכל נעשה בשקט, כשיגיע הרגע להביא שחקן טוב שיעזור לנו, נעשה את זה.

אבוקסיס המשיך ואמר: "הליגה מאוד ארוכה, אבל יזכרו לנו את הסוף. אנחנו נכנסים לחצי השני של העונה וצריך להיות חדים ורעננים, נופל על השחקנים שלהם הרבה עומס".

קשר בני יהודה יובל אשכנזי: "אני שמח מאוד, דמיינתי את זה הרבה מאוד זמן אבל יותר מכל אני רוצה להודות לחברים שלי בקבוצה וליוסי ולקחנו את שלוש הנקודות. קרו הרבה דברים בשבוע האחרון, אבל הכול מלמעלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully