וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירדן שועה ערך אימון בכורה, ילבש את החולצה מספר 33

10.1.2019 / 17:12

החלוץ הצעיר חתם רשמית לחמש שנים וחוזהו עבר בבקרה התקציבית. שון וייסמן יקבל הצעה להארכת חוזה. הירוקים מחפשים קשר ומתלבטים בין פלקושצ'נקו לממן

צילום: שלמה וייס, עריכה: מתן חדד

רוחות של שינוי מנשבות לאחרונה במכבי חיפה. הצטרפותו של מרקו בלבול הולידה רצף של ארבעה ניצחונות בכל המסגרות, וביום שלישי הגיעה גולת הכותרת - החתמת ירדן שועה, שנחשב לאחד הכישרונות הבולטים בכדורגל הישראלי. היום (חמישי) הודיעה הקבוצה ששועה חתם רשמית לחמש שנים. החלוץ ערך אימון בכורה בירוק וילבש את החולצה מספר 33.

בהמשך למגמה הזו, יש רצון לבנות סגל צעיר ומוכשר, כאשר אחד הצעדים הראשונים יהיה להציע לשון וייסמן הארכת חוזה. לחלוץ חוזה עד תום העונה ומבחינה חוקית הוא יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שהוא חפץ כרגע, אלא שווייסמן לא מתכוון לעשות זאת בשל הרצון להישאר במועדון נעוריו. וייסמן זוכה לקרדיט נרחב מאז הגעתו של בלבול, כך שבמועדון לא צופים בעיות ומעריכים כי השחקן יאריך את חוזהו.

באשר לשחקני רכש, הירוקים לוטשים את עיניהם לעבר חנן ממן ומקסים פלקושצ'נקו. במועדון יודעים בדיוק מה הדרישות של השניים והעלויות הכרוכות, ועד השבוע הבא צפויים להכריע את מי מהם לנסות לרכוש. חשוב לציין כי בעוד לפלקושצ'נקו סעיף שחרור על סך 420 אלף יורו אותם יצטרכו לשלם ליריבה העירונית, לגבי ממן יתנהל משא ומתן מול הפועל באר שבע, שמצידה הייתה שמחה לראות את רועי קהת מגיע אליה. במועדון ישנה נטייה להכליל את שועה בסגל כבר במשחק הקרוב, אבל ההרכב צפוי להישאר זהה לזה שפתח במשחקים האחרונים תחת בלבול.

עוד בנושא

ירדן שועה הוצג כשחקן מכבי חיפה: "שמח לחתום במועדון כל כך גדול"
אחרי שועה: מכבי חיפה תפנה רשמית לבאר שבע בנוגע לחנן ממן
עמית זנטי עשוי להצטרף להפועל חדרה בהשאלה ממכבי חיפה

ירדן שועה מכבי חיפה. אתר רשמי
אוהדי מכבי חיפה, תתרגלו. ירדן שועה בירוק/אתר רשמי

בתוך כך, תעמוד מכבי חיפה בפני אתגר לא פשוט, כשתתארח אצל הפועל באר שבע באצטדיון טרנר בשבת. לקראת המשחק, ערכה היום (חמישי) הקבוצה מסיבת עיתונאים בנוכחות המאמן בלבול וניקיטה רוקאביציה. בלבול אמר לקראת המשחק: "שמח מהניצחונות, אבל לא פותח שמפניה אחריהם וגם לא בוכה אחרי הפסדים. זה המשחק הכי קשה מאז שאני הגעתי, אבל אנחנו באים לנצח ולא משנה מול מי אנחנו משחקים או באיזה מגרש. המטרה המרכזית שלנו היא להחזיר את החיוך לאוהדים, להציג משחק נאה לעין, להראות שקורה כאן איזשהו תהליך. שמח שהאוהדים חוזרים ואנחנו מרגישים שהם איתנו. מכיר את ירדן מנבחרת הנוער וראיתי אותו כמעט בכל משחק העונה. הוא שחקן עם פוטנציאל ומוכשר מאוד, אמנם הוא עוד לא בן 20 אבל במגרש הוא אחראי ובוגר מאוד. ירדן יתרום הרבה מאוד למכבי חיפה ומכבי חיפה תתרום גם לו לא פחות".

על הבאת שועה והתערבותו בהחתמת שחקנים: "כל שחקן שהגיע למכבי חיפה הוא על דעתי, אני מתייעץ, שומע, מקשיב, אבל ההחלטות בסופו של דבר הן שלי. אני שמח מאוד מההחתמה של ירדן שועה, הוא יוסיף לנו להמון. יש לי זמן ביחס לקבוצה, יש לי זמן ביחס אליו. נעזור לו להתאקלם".

המטרות העונה: "המטרות לא השתנו משבוע שעבר - קודם כל לייצב את הקבוצה, לבנות תשתית לשנים הבאות, לגרום לקהל ליהנות ממכבי חיפה. יש עוד הרבה מה לשפר, אולי בעוד חודש-חודשיים נשנה את המטרות, אבל כרגע בעיקר רוצים לייצב את הדברים ולא מעוניינים ללכת רחוק מדי".

על סגנון המשחק: "אנחנו מנסים להניע את הכדור ולבנות התקפות מסודרות, הגענו להרבה מצבים ככה. אין לי בעיה עם זה ששחקנים מאבדים כדורים במהלך הנעת הכדור, אבל זה משהו שקורה לכל קבוצה".

על הפועל באר שבע: "אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו ולשחק באותה דרך 90 דקות. השחקנים שלי צריכים לדעת להתאים את עצמם לכל תרחיש. באר שבע תנסה ללחוץ, לשלוח קדימה הרבה שחקנים, וגם אנחנו ננסה לעשות את זה".

על התחרות בין מוחמד עוואד לשון וייסמן בהרכב: "עוואד שחקן מוכשר מאוד, אני מאוד-מאוד מחזיק ממנו, והוא ייתן המון למכבי חיפה. הוא ושון וייסמן במאבק טוב על ההרכב, וזה דבר בריא לקבוצת כדורגל. שניהם יתרמו הרבה בהמשך".

על ינואר: "אני לא מאמין במהפכות, כך שנרצה לצרף עוד שחקן או שניים. יש עוד הרבה זמן עד שהחלון ייסגר, אנחנו לא עומדים עם שעון חול".

עוד באותו נושא

בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום: הצד הכואב של עסקת ירדן שועה

לכתבה המלאה

צפו בסרטון שהכינה מכבי חיפה לכבוד ירדן שועה

ניקיטה רוקאביציה הוסיף: "באר שבע קבוצה טובה עם הרבה שחקנים טובים, אבל בשלושת המשחקים האחרונים צברנו ביטחון ואני מקווה שנמשיך באותה פורמה".

על מרקו בלבול: "אני חושב שלכל מאמן יש את הרעיונות שלו, מרקו רוצה שהקבוצה תהיה ממושמעת ותעבוד קשה, אבל הוא גם נותן לנו את הביטחון לבטא את עצמנו על המגרש, וזה דבר חשוב מאוד".

על העמדה הטבעית שלו: "אני יכול לשחק בכל מני עמדות. לפני שעברתי לאירופה שיחקתי כחלוץ תשע כל חיי, אבל אחר כך שיחקתי גם בכנף במשך הרבה שנים. זה תלוי בשחקנים שנמצאים לצדי, אבל מבחינתי אין שום בעיה לשחק בשתי העמדות הללו".

על העתיד ועל מקומו בנבחרת אוסטרליה: "אני לא חושב על העתיד, אני מרוכז בהווה ובאיך נשיג תוצאות טובות. נבחרת אוסטרליה? זה אף פעם לא תלוי בי, אני עושה את המיטב כדי לקבל זימון והמאמן מחליט. לא זומנתי לאליפות אסיה, אבל אלה החיים".

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה חוגג. לילך וייס, מערכת וואלה!
"מקווה שנמשיך בפורמה". ניקיטה רוקאביציה/מערכת וואלה!, לילך וייס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully