וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאושרת מצירוף שועה, תיעשה פנייה רשמית להפועל באר שבע בנוגע לחנן ממן

9.1.2019 / 12:47

חלוץ בני יהודה מהווה צעד ראשון בקו החדש של ראשי המועדון. האלופה עשויה לדרוש את רועי קהת בתמורה. גם ירדן כהן מועמד לירוקים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהעברתו של ירדן שועה, שיצטרף בימים הקרובים לחבריו החדשים. "אין ספק שזו החתמה אדירה", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "אף אחד מאיתנו לא ידע שזה הולך להגיע אבל זו תוספת כוח משמעותית".

ההחתמה של כוכב בני יהודה היא אחת הסנוניות הראשונות בקו החדש על החליטו ראשי המועדון והבעלים יעקב שחר: בניית שלד לשנים הבאות שיתבסס על הצעירים המוכשרים בישראל. בחיפה מתכוונים לתת משקל גדול לשחקנים דוגמת עופרי ארד, עאיד חבשי, מוחמד עוואד ואחרים, כשהמטרה לצרף להם את ישראלים מוכשרים מקבוצות אחרות, דוגמת שועה.

בנוסף לאלה, מוחמד אבו פאני ואיתן וולבלום להשתלב גם הם ברוטציה לכל המאוחר בעונה הבאה. שני שמות נוספים שעלו על הפרק הם מקסים פלקושצ'נקו מהפועל חיפה, אולם בשלב זה לא נעשתה עדיין פנייה רשמית ליריבה העירונית, וירדן כהן מהפועל רעננה. המגן, תושב טירת הכרמל, נחשב לכישרון מבטיח וייתכן וחיפה תנסה לצרפו כבר בחלון הנוכחי.

עוד בנושא:

פתאום דפיקה בדלת: על ההחתמה הפתאומית של ירדן שועה מכבי חיפה
מכבי חיפה: סוכמה העברתו של ירדן שועה מבני יהודה

ירדן שועה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
זו רק ההתחלה. שועה/קובי אליהו

בחיפה יפנו בימים הקרובים רשמית להפועל באר שבע במטרה לנסות ולצרף את חנן ממן. כידוע, הקשר שנבחר אשתקד לשחקן העונה איבד ממעמדו באלופה והירוקים מקווים כעת שבבירת הנגב יסכימו לשחררו. בשלב זה פנייה רשמית עדיין לא נעשתה, אך גורמים המקורבים להנהלה הבהירו שכזו תיעשה בימים הקרובים. באר שבע עשויה לבקש בתמורה את רועי קהת.

בחזרה לשועה. בקבוצה מספרים ששחר הפעיל לחץ כבד על ברק אברמוב והעובדה שהצליח לשמור על הסיפור בשקט הביאה להשלמת המהלך בלי שהעסקה תיפגע מריקושטים צפויים מסביבת בני יהודה, שהיתה מנסה למנוע מכירה של הכשרון הצעיר. אגב, חיפה אמנם רכשה 60 אחוז מכרטיסו של השחקן, אך בני יהודה תקבל 40 אחוז ממכירה עתידית רק מההפרש בין הסכום שהירוקים שילמו (1.3 מיליון יורו), והמכירה עצמה. כלומר, אם שועה יימכר בעתיד ב-2.3 מיליון יורו, הכתומים יקבלו 40 אחוז ממיליון יורו (400 אלף יורו).

עוד באותו נושא

פתאום דפיקה בדלת: על ההחתמה הפתאומית של ירדן שועה מכבי חיפה

לכתבה המלאה
חנן ממן, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ישוב לכרמל? ממן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully