וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סוכמה העברתו של ירדן שועה מבני יהודה

8.1.2019 / 21:00

הכישרון המבטיח של הזהובים יחתום בימים הקרובים על חוזה לחמש שנים במדים הירוקים. יעקב שחר: "אני שמח מאוד שאחד השחקנים המבטיחים בליגה עובר אלינו. נעזור לו להתפתח ונאחל לו בהצלחה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפתעה גדולה: מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של חלוץ בני יהודה, ירדן שועה בן ה-19. הירוקים הודיעו על סיכום עם בני יהודה על רכישת 60 אחוז מכרטיסו של שועה. 40 אחוז הנותרים יישארו בידי בני יהודה, והשחקן יעבור לירוקים בימים הקרובים ויחתום על חוזה לחמש שנים. סכום ההעברה הוא 1.3 מיליון יורו, ובכך שועה הפך לשחקן היקר בהיסטוריה של מכבי חיפה. השחקן היקר ביותר לפניו היה הולמאר איולפסון האיסלנדי, שנרכש תמורת 1.1 מיליון יורו.

לפני כשבועיים נעשתה פנייה ראשונית ממכבי חיפה לבני יהודה. בעלי הקבוצה, ברק אברמוב, הבהיר אז ששאר ה"גדולות" של הכדורגל הישראלי מעוניינות בו גם כן, אך הוא אינו מעוניין למכור אותו בחודש ינואר. בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, רצה את השחקן באופן אישי ולחץ על אברמוב. במקביל, מנכ"ל הקבוצה אסף בן דב שוחח עם משפחת החלוץ והלחץ המשותף הוביל למעבר. אברמוב קיבל את בקשתו של שועה עצמו, שביקש להשלים את העסקה כבר בינואר. שועה צפוי לחתום רשמית על החוזה בימים הקרובים ולהצטרף לאימוני מכבי חיפה.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, אמר: "אני שמח מאוד שאחד השחקנים המבטיחים בליגה עובר אלינו. נעזור לו להתפתח ונאחל לו בהצלחה".

בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, אמר לאחר הסיכום: "אנחנו רוצים לאחל לירדן בהצלחה בדרכו החדשה. הצלחה של ירדן היא הצלחה שלנו, כמועדון". ירדן שועה הוסיף: "אני רוצות להודות למועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב ולעומד בראשו, ברק אברמוב, כמו גם ליוסי אבוקסיס והצוות המקצועי, על התמיכה והאמונה ועל כך שהעניקו לי את האפשרות להתקדם. בני יהודה תמיד תישאר בליבי. לכם האוהדים אני רוצה להודות על העידוד והפירגון מהיום הראשון שלי. אני אוהב אתכם".

הכוכב העולה של הכדורגל הישראלי מוביל את טבלת מלך שערי ליגת העל עם 9 שערי ליגה. הוא כבש גם 3 נוספים בגביע הטוטו ובישל 5 בליגה ובגביע.

עוד בנושא:

מו אלאך: "למה שרוטן לא יצליח באנדרלכט? גם במכבי חיפה כישרונות פרחו תחתיו"
עמית זנטי עשוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה
מרקו בלבול: "יש למכבי חיפה דור טוב של צעירים מוכשרים"

ירדן שועה עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מעבר מפתיע. ירדן שועה עם יעקב שחר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully