וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו אלאך: "למה שרוטן לא יצליח באנדרלכט? גם במכבי חיפה כישרונות פרחו תחתיו"

המנהל הספורטיבי החמיא למאמן הירוקים שזכה למינוי מפתיע באימפריה הבלגית: "בכל מקום בו אימן פרד הותיר יסודות יציבים שאיפשרו למועדונים שלו להצליח, הוא יודע לזהות כישרון ולהציב את השחקנים בעמדות הנכונות". דיווח: המגעים בין זוולה לחיפה על העברת ריינן פוצצו

צילום ועריכה: קובי אליהו

פרד רוטן מונה אתמול (ראשון) למאמן אנדרלכט, במהלך שהפתיע רבים בכדורגל הישראלי אחרי כישלונו של המאמן שעזב את מכבי חיפה רק לפני חודשיים, אך מסתבר שהמוניטין של המאמן ההולנדי עדיין מאפשר לו לקבל צ'אנס בקבוצות פאר. רוטן ינסה להקים מהקרשים את האימפריה השוקעת מבריסל, שמדורגת רק במקום החמישי בליגה הבלגית, ובשורותיה משחק קני סייף.

מי שהחמיא בגדול לרוטן אחרי המינוי היה לא אחר מאשר מו אלאך, שהביא את רוטן למכבי חיפה כששימש כמנהל הספורטיבי שלה, ועזב את הירוקים קצת לפניו: "פרד עבד בשאלקה, פ.ס.וו ופיינורד", אמר אלאך בראיון ל-'טלחראף' ההולנדי, "ובכל מקום הוא הותיר יסודות יציבים, שאיפשרו למועדונים שלו להצליח ולכישרונות שאימן להפוך לשחקנים גדולים. למה שהוא לא יצליח באנדרלכט?".

מו אלאך, פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מתייצב לצדו. מו אלאך עם פרד רוטן/שלומי גבאי

"פרד יודע לזהות כישרון ולהציב את השחקנים שלו בעמדות הנכונות עבורם", הפליג אלאך בשבחו של רוטן. "לפעמים אלו עמדות שונות לחלוטין מאלו בהן הם תופקדו בעבר. ריק קארסדורפ, שהפך תחתיו למגן ימני, הוא לא הדוגמה היחידה לשחקן שפרד החליף לו עמדה ובכך הפך אותו לשחקן בקליבר רציני במועדון אירופי בכיר. בזכותו הוא נמכר מפיינורד לרומא ב-19 מיליון יורו. ויש עוד דוגמאות. תסתכלו על קארים אל אחמדי או על אורלנדו אנחלאר. גם במכבי חיפה כישרונות החלו לפרוח עוד לפני שהוא עזב".

כמו כן, בהולנד מדווח כי הבלם ההולנדי אטיין ריינן מתרחק מזוולה, קבוצתו של יאפ סטאם, אחרי ש"השיחות עם מכבי חיפה פוצצו".

עוד באותו נושא

מצא בית חדש: פרד רוטן מונה למאמנה החדש של אנדרלכט

לכתבה המלאה

צפו בהצגתו של רוטן באנדלכט הבוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully