וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מוריד לחץ: "להפסיד במוסקבה זה לא כמו להפסיד בבית"

10.1.2019 / 18:24

מכבי תל אביב יצאה לבירת רוסיה לקראת המפגש נגד צסק"א בשישי (19:00, ספ' 5) והמאמן מנסה להרגיע את שחקניו. הצהובים לא ניצחו בחוץ את צסק"א מ-2004

באדיבות ONE

מכבי תל אביב תתארח מחר (שישי) במגהספורט ארינה אצל צסק"א מוסקבה (19:00, ספורט 5) במסגרת המחזור ה-18 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום ה-13, מרחק שני ניצחונות בלבד מהמקום שמוביל לפלייאוף, בעוד היריבה הרוסית מדורגת במקום השלישי עם 13 ניצחונות מול ארבעה הפסדים בלבד.

מכבי תל אביב לא ניצחה את צסק"א במוסקבה מאז עונת 2003/4, אז גברה רשמה ניצחון 80:83 בזכות סל ניצחון משוגע של אנתוני פארקר. מאז ניצחה צסק"א תשעה משחקי בית רצופים מול מכבי תל אביב בהפרש ממוצע של 14.9 נקודות, כולל ארבעה ניצחונות ביותר מ-20 הפרש. הרוסים מחזיקים ברצף של תשעה ניצחונות רצופים על הצהובים, מאז הניצחון של מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור בעונת 2013/14.

בצל ההודעות והגינויים השונים בפרשת ניקולה וויצ'יץ' מול שמואל פרנקל, קיימה היום מכבי תל אביב אימון קל ביד אליהו לפני היציאה בשעות אחר הצהריים למוסקבה. בקבוצה אף קיימו אסיפה ראשונה לקראת ההתמודדות ועברו על הדגשים המיוחדים לקראת המשחק, כולל פירוט תוכנית המשחק. מחר בבוקר תקיים הקבוצה אימון קליעות עם חזרה על הפרטים הטקטיים ותקיים לפחות עוד אסיפה אחת.

עוד בנושא:

שישי ביורוליג: ברצלונה תארח את אולימפיאקוס
נמשכים המאבקים בין שמואל פרנקל למכבי תל אביב

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
ספרופולוס/מגד גוזני

על אף העובדה שהצהובים מיהרו להצהיר כי הם לא רואים במשחק במוסקבה משחק בלתי אפשרי, בקבוצה מקווים כי השחקנים יגיעו משוחררים יותר ויציגו משחק התקפי טוב, לפחות כמו זה שהוצג במחצית הראשונה נגד ריאל מדריד בשבוע שעבר. "צסק"א זה משחק שונה לחלוטין מבודוצ'נוסט, אנחנו משחקים בחוץ מול אחת הקבוצות הפייבוריטיות להגיע לפיינל פור, אנחנו צריכים לשפר עוד את ההגנה שלנו ולשחק התקפה עם פחות לחץ", אמר אמש יאניס ספרופולוס בהכנה לקראת היריבה האיכותית שממול, "אם ננצח במוסקבה זה מצוין, אם נפסיד זה לא כמו להפסיד בבית. לכל משחק אתה צריך להתכונן הכי טוב שאתה יכול".

צסק"א מוסקבה ניצחה בשני משחקיה האחרונים ביורוליג ושמה סוף לרצף שלילי של ארבעה הפסדים בשבעה משחקים שדרדרו אותה מעט בטבלת היורוליג. מתוך 17 המשחקים הראשונים של העונה, צסק"א שיחקה רק שישה משחקי בית, וניצחה בכולם. שלושה שחקנים קולעים בספרות כפולות אצל הרוסים - קורי היגינס עם 15.2 נקודות למשחק, וויל קלייברן עם 14.8 נקודות ונאנדו דה קולו שקולע 13.7 נקודות בממוצע. שחקנים בולטים נוספים הם סרחיו רודריגס הספרדי, שחקני הפנים אות'לו האנטר וקייל היינס הוותיק והגארד דניאל האקט.

הקבוצה נכנסה ב-5,000 שקלים בפועל ו-5,000 שקלים על תנאי על זריקת גלילי נייר שגרמו להפסקות משחק רבע גמר הגביע נגד מכבי ראשון לציון בחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully