וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה גם את פנאתינייקוס, באיירן הכניעה את מילאנו

הרטל (24 נק') סידר לקטלאנים ניצחון חמישי רצוף - 68:79. 87:93 לבווארים, באסקוניה הביסה את גראן קנאריה, סל ניצחון לנוריס קול

נוריס קול בודוצ'נוסט. מגד גוזני
יצא ווינר. קול/מגד גוזני

המחזור ה-18 ביורוליג ננעל הערב (שישי), כשבמוקד ניצחה ברצלונה 68:79 את פנאתינייקוס. בודצ'נוסט הכניעה את דרושאפקה בזכות סל ניצחון דרמטי של נוריס קול, באסקוניה התאוששה על חשבונה של גראן קנאריה ובאיירן מינכן גברה על מילאנו.

ברצלונה - פנאתינייקוס 68:79

4:40 דקות לסיום עמד היתרון של הקטלאנים על 63:66 בלבד, אך הם דאגו לסגור עניין בדרך לניצחון חמישי ברציפות. פאו, מנגד, מוצאת עצמה כעת במקום העשירי בלבד. תומאס הרטל היה יוצא מהכלל עם 23 נקודות ב-26 דקות, מלבדו רק קווין סרפן קלע בספרות כפולות (14). אצל המפסידים רק שחקן אחד קלע בדאבל-פיגרס - יאניס פפאפטרו, עם 17. ניק קלאתיס הסתפק ב-8 בלבד.

באסקוניה - גראן קנאריה 66:83

חדשות רעות למכבי תל אביב: הבאסקים שהפסידו בשלושה מארבעת משחקיהם האחרונים וחסרים כעת גם את טוקו שנגליה וגם את ג'ייסון גריינג'ר התאוששו, בעיקר בזכות מחצית שנייה של 24:44, וכעת יש להם ניצחון אחד יותר מלצהובים בקרב על ההצלבה (יש לציין שכרגע גם באסקוניה בחוץ, עם מאזן 10:8). מרסליניו הוארטס הזכיר נשכחות עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים, ונסן פוארה הוסיף 20.

באיירן מינכן - מילאנו 87:93

שתי קבוצות שפתחו את העונה טוב והידרדרו לאחרונה נפגשו למשחק חשוב מאוד בקרב על ההצלבה, ובסיומו היו הבווארים עם ידם על העליונה, עם יתרון שהשיגו ברבע השני ולא ממש עמד בספק עד הסיום. ניהאד דדוביץ' ומאודו לו בלטו עם 18 נקודות כל אחד, 29 נקודות של מייק ג'יימס בצד השני לא הספיקו למילאנו.

בודוצ'נוסט - דרושאפקה 74:75

נקפוץ, ברשותכם, הישר אל הסיום: שלוש שניות לסיום, שמה המארחת את הכדור בידיו של נוריס קול, וראתה אותו צולף ג'אמפ אדיר שהתברר גם כסל הניצחון. הטורקים אפילו לא הצליחו לייצר זריקה, ובמפגש בין שתי הקבוצות החלשות במפעל יצאה בודצ'נוסט עם ידה על העליונה. אדווין ג'קסון בלט עם 18 נקודות, קול הוסיף 17. טוני דגלאס קלע 14 למפסידה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully