וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן באטוקיו שוחרר ממכבי תל אביב: "לא הכל עבד כמו שקיוויתי"

10.1.2019 / 12:38

הקשר בן ה-26, שמושבת בשמונת החודשים האחרונים, יפנה מקום לזר נוסף: "זה היה קצר מהצפוי". מנספורד: "הפציעה הנוראית קטעה את התקדמותו"

קובי אליהו

כריסטיאן באטוקיו שוחרר ממכבי תל אביב, כך הודיעו הצהובים היום (חמישי). הקשר בן ה-26, שקרע את הרצועה הצולבת במהלך משחק מול בני יהודה באפריל 2018 ועדיין לא חזר למגרשים מאז, היה חתום עד סוף העונה. כעת הוא מפנה מקום לזר נוסף, מה שסולל את הדרך לצירוף חלוץ.

"המועדון ואני הגענו לסיכום הדדי היום. ברצוני להודות ולהביע הערכה ותודה לחברי לקבוצה, למועדון ולאוהדים על התמיכה בי", אמר באטוקיו לאתר הרשמי של הצהובים. "לצערי, לא הכל עבד כפי שקיווינו ולמרות שהזמן שלי במכבי היה קצר מהצפוי, התאהבתי בתל אביב ובמועדון ואני מאחל למועדון ולאוהדים בהצלחה".

עוד בנושא

בבית"ר ירושלים בטוחים: ערן לוי סיים את דרכו בקבוצה
אופיר חיים: "זה הזוי, לא קיבלתי הזדמנות. על כלום אני אני הולך הביתה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

כריסטיאן באטוקיו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
גול אחד למזכרת. באטוקיו חוגג בחיפה/יוסי ציפקיס

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד הוסיף: "היה לנו לעונג שכריסטיאן היה חלק ממשפחת מכבי. לכריסטיאן היה חלק חשוב בקמפיין הליגה האירופית שלנו בעונה שעברה ובמיוחד ההופעה שלו במשחק המוקדמות נגד אלטאך. אף אחד לא יכול לשכוח איך השחקנים חגגו איתו כשכבש את השער בחיפה. אך לצערנו, כריסטיאן סבל מפציעה נוראית לקראת סוף העונה עובדה שקטעה את ההתקדמות שלו איתנו. כריסטיאן חזר עכשיו לכושר מלא ולאחר שיחות ודיונים איתו, הגענו למסקנה משותפת כי עדיף לכריסטיאן לעבור ולהתקדם ולהבטיח את עתידו במקום אחר. אני מאחל לכריסטיאן את מלוא ההצלחה בעתיד והדלת תמיד תהיה פתוחה עבורו במכבי".

באטוקיו (26) הצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2017 בהעברה חופשית וערך 40 הופעות בכל המסגרות, כולל 24 הופעות בליגה. שערו היחיד במדי הצהובים נרשם נגד מכבי חיפה בחודש ינואר בשנה שעברה.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: טאפוקו יערוך הופעת פרידה מחדרה וצפוי לחתום בראשון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully