וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ברטון אחרי התשיעייה מול סיטי: "לא שיחקנו כל כך רע, הצלחנו למנוע את העשירי"

מנצ'סטר סיטי הביסה 0:9 את ברטון אלביון בחצי גמר גביע הליגה, גווארדיולה החמיא ליריבה ("היה להם טורניר מדהים, הם צריכים להיות גאים"), המאמן המפסיד מודה: "לא כיף שכובשים מולך ככה"

עריכה: מתן חדד

סינדרלה התעוררה עם דלי מים לפרצוף: שחקני ברטון אלביון ספגו אתמול (רביעי) את ההפסד הכי גבוה אי פעם במשחק חצי גמר של מסגרת בכירה בכדורגל האנגלי, כשהובסו 9:0 מול מנצ'סטר סיטי בחצי גמר גביע הליגה. זו התבוסה הכי גדולה במסגרת גביע הליגה מאז 1986, אז ליברפול הביסה 0:10 את פולהאם.בנוסף לצרות של המפסידה, כ-3,000 אוהדים של הקבוצה מהליגה השלישית (מדורגת תשיעית בליג-1) רכשו כרטיסים למשחק הכי גדול בתולדות המועדון, אבל רבים מהם הגיעו באיחור בגלל פקקי תנועה קשים בדרך. הם פספסו כמה גולים, אך ספק אם מרגישים תחושת החמצה.

מנגד, פפ גווארדיולה השווה את הניצחון הכי גדול בקריירה שלו (הקודם היה עם ברצלונה, 0:9 על להוספיטלט בגביע). בסיום אמר המאמן: "התוצאה טובה, וברור שהעפלנו לגמר, אך עדיין נצטרך לשחק את הגומלין, וניקח את זה ברצינות. לברטון היה טורניר מדהים, הם צריכים להיות גאים, הם הצליחו מאוד". פפ אמר בסיום ש"אשמח לשתות כוס יין עם נייג'ל קלאף (מאמן ברטון), אני יודע כמה חשוב היה אבא שלו לכדורגל האנגלי, הוא היה גאון, מדהים. יהיה לי לעונג לחלוק איתו מספר דקות". גבריאל ז'סוס, שכבש רביעייה, אמר ש"בחיים שלי לא כבשתי ארבעה שערים במשחק, ואני שמח. שיחקנו טוב, עם הרבה כבוד ליריבה, וזה חשוב".

המאמן המפסיד נייג'ל קלאף: "לא ציפינו להרבה יותר לנוכח הפערים בין הקבוצות. הם יכלו לכבוש אפילו יותר. אני לא חושב שעשינו הרבה טעויות. אולי עם שניים או שלושה שערים יכולנו לעשות יותר, אבל לא שיחקנו כל כך רע. עשינו היסטוריה כשהגענו כל כך רחוק במפעל. הסיפור הוא לא המשחק הערב, אלא המסע שלנו עד כאן. הקהל שלהם צעק 'אנחנו רוצים את העשירי', אבל עצרנו אותם, לפחות זה. חלק מהשחקנים הצעירים שלנו זכו לחוויה שאי אפשר לקנות. לא כיף שכובשים מולך ככה ואתה לא יכול לעצור את זה, אבל סיטי מסוגלת לעשות דברים כאלה גם לקבוצות פרמיירליג".

עוד בנושא

מנצ'סטר סיטי רמסה 0:9 את ברטון במפגש הראשון בחצי גמר גביע הליגה
שמינית גמר גביע המלך: ריאל מדריד הביסה 0:3 את לגאנס
"כריסטיאנו רונאלדו פסיכופת, יש לי הוכחות נגדו למשפט האונס"
סנסציה בגביע הליגה הצרפתי: גנגאן היממה 1:2 בחוץ את פ.ס.ז' והדיחה אותה

שוער ברטון אלביון בראדלי קולינס עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. AP
פפ נותן הרבה כבוד לשוער ברטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully