וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברטון אלביון נרגשת לקראת מנצ'סטר סיטי: "יהיה קשה יותר מאשר מול יונייטד ב-2006"

הסינדרלה של גביע הליגה האנגלי תתארח אצל האלופה בחצי הגמר (ד', 21:45, ספורט1), מאמנה נייג'ל קלאף: "רוצים ליהנות מהחוויה". פפ לא מתחרט על עזיבת ברהים דיאס: "לא רוצה שחקנים שלא רוצים להיות פה"

עריכה: מתן חדד

חצי גמר גביע הליגה האנגלי יימשך מחר (רביעי, 21:45, ספורט1) עם הסינדרלה הגדולה של המפעל, ברטון אלביון, המדורגת שמינית בליג וואן (הליגה השלישית בחשיבותה בבריטניה), שתתארח אצל מנצ'סטר סיטי למשחק הראשון מבין שניים. כדי להגיע למעמד המכובד, הדיחה קבוצתו של נייג'ל קלאף את אסטון וילה, ברנלי, נוטינגהאם פורסט ומידלסברו, אך מחר עתיד להיות זה סיפור אחר לגמרי.

קלאף, שחקן נבחרת אנגליה לשעבר ובנו של בריאן קלאף, יודע שמדובר באחד המשחקים הגדולים ביותר בתולדות המועדון, קצת כמו שהיה במשחק הגביע מול מנצ'סטר יונייטד ב-2006. אז הצליחה הסינדרלה לסחוט 0:0 מדהים במשחק הראשון, לפני שהובסה 5:0 בגומלין.

"זה הולך להיות מפגש קשה יותר מב-2006", אמר קלאף. עדיין לא ברור האם סיטי תעלה בהרכב החזק ביותר שלה או לא, אך ב-2006, יונייטד עלתה בהרכב משני, כשוויין רוני וכריסטיאנו רונאלדו עלו מהספסל בשלהי המחצית השנייה. "האמת היא שאנחנו פשוטים מחכים לחוויה הזאת. אף אחד לא נותן לנו הרבה סיכוי ושזה הגיוני, אף אחד לא חלם שנהיה בחצי הגמר".

מנגד, שיחת היום סביב האלופה האנגלית היתה מעברו של ברהים דיאס לריאל מדריד. באנגליה תהו האם מדובר בתופעה - אחרי ג'יידון סאנצ'ו שנטש לטובת דורטמונד ב-2017 כשהרגיש שסיכוייו לקבל דקות משחק אצל פפ גווארדיולה נמוכים. "כפי שאמרתי פעמים רבות", אמר המאמן, "אני לא רוצה אנשים שלא רוצים להיות כאן. עשינו עם ברהים מה שעשינו עם ג'יידון ושחקנים אחרים - כל מה שאנחנו יכולים. אני מאחל לו בהצלחה, אני מקווה שהוא יקבל שם את הדקות שרצה לקבל פה".

על הטענות שהופנו נגד סיטי על כך שהיא כביכול הקבוצה היחידה באירופה שלא מקדמת צעירים אמר פפ: "שחקנים צעירים צריכים זמן. דויד סילבה יצא להשאלה ותראו איפה הוא עכשיו. לחלק מהשחקנים יש סבלנות והם סומכים על המועדון, לחלק לא".

עוד בנושא:

העברות בעולם, 8.1: ברצלונה הודיעה על צירופו של טודיבו, ריאל פנתה לטוטנהאם על אריקסן
ריאל מדריד בלחץ: "הקרב" עם יובנטוס על אלגרי, המאבק עם אינטר על איקרדי
יורגן קלופ מאשים את הרוח ומתגונן אחרי ההדחה: ההרכב הזה נכפה עליי

מנג'ר ברטון אלביון נייג'ל קלאף. רויטרס
העיקר ההנאה. קלאף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully