וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'רמי פארגו יחזור לאימונים בשבוע הבא

5.1.2019 / 18:10

שלושה חודשים אחרי שהושבת מפעילות בשל פציעת גב, עשוי הרכז לשחק כבר בעוד כשלושה שבועות. טאריק בלאק ייבדק לפני אילת ויוחלט האם יוכל לשחק

one

מכבי תל אביב הודיעה היום (שבת) כי ג'רמי פארגו ישוב לאימוני הקבוצה במהלך השבוע הבא אחרי שחזר בשבוע שעבר לאימונים אישיים. ההערכה היא שהרכז האמריקאי יוכל לקחת חלק במשחקים בעוד כשלושה שבועות.

כזכור, פארגו הושבת מפעילות לפני המשחק הראשון של העונה ביורוליג נגד פנאתינייקוס לאחר שחש כאבים בגבו ומאז לא שיחק כדורסל במשך שלושה חודשים. הצהובים אף צירפו על חשבונו מחליף זמני, רמון סשנס, אך הוא עזב אחרי שני משחקים בלבד.

בינתיים, עדיין ללא פארגו, במכבי תל אביב משלימים את ההכנות לקראת משחק הליגה מהמחזור ה-13 נגד הפועל אילת. טאריק בלאק, שלא שיחק נגד ריאל מדריד בשל רגישות בשריר הירך האחורי, ייבדק לפני המפגש עם הקבוצה הלוהטת של שרון דרוקר ובהתאם לבדיקה יוחלט האם ישותף.

הקבוצה תארח מחר את הפועל אילת (21:00, 5SPORT), כשהצהובים ישובו לליגה אחרי יותר משלושה שבועות מאז הניצחון על הפועל ירושלים, ומאז הספיקו להיות מודחים מהגביע, ולאבד גם את המומנטום החיובי שהיה להם ביורוליג עם מינויו של יאניס ספרופולוס. העובדה שהאלופה לא מדורגת במקום הראשון נוגעת רק ללוח המשחקים שלה, אבל בפתיחת עוד שבוע עמוס, שכולל שני משחקי יורוליג (נגד בודצ'נוסט בבית ברביעי וצסק"א מוסקבה בחוץ בשישי), ירצו במכבי לעבור את המשוכה הלא פשוטה מאילת בשלום. אילת, כידוע, מגיעה למשחק אחרי תשעה ניצחונות רצופים בליגה והתמקמות בצמרת הגבוהה.

עוד בנושא:

ראשון בליגת העל: אילת הלוהטת מגיעה ליד אליהו, קטש וירושלים יוצאים לראשון לציון
בלאט לא השאיר לפיטינו סיכוי: אולימפיאקוס הביסה את פאו בדרבי הנצחי
הפועל חולון הודיעה: סקוטי ריינולדס חוזר לקדנציה שלישית
התרמית והפראיירים: מכבי תל אביב בדרך לעוד עונה נטולת הישגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully