וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת הלוהטת מגיעה ליד אליהו, קטש וירושלים יוצאים לראשון לציון

5.1.2019 / 15:52

המחזור ה-13 בליגת העל יימשך ביום ראשון: אחרי ההפסד לריאל מדריד, תארח מכבי תל אביב את הקבוצה של שרון דרוקר שניצחה תשעה משחקי ליגה ברציפות (21:00, 5SPORT). הכתומים של גודס יארחו את הקבוצה מהבירה (19:00, 5STARS)

ONE

המחזור ה-13 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם צמד משחקים. האלופה מכבי תל אביב תרצה לשים את ההפסד נגד ריאל מדריד מאחוריה כשתארח את הפועל אילת (70:83 למכבי תל אביב באולם בגין בסיבוב הראשון) שמגיעה למשחק עם תשעה ניצחונות ליגה רצופים. מכבי ראשון לציון, ששינתה את פניה תחת גיא גודס, תקווה להמשיך בתקופה החיובית כשתפגוש בביתה למשחק חם את הפועל ירושלים (76:94 לירושלים בארנה בסיבוב הראשון). במחצית המשחק תיערך הגרלת חצי גמר גביע המדינה.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול טוני קרוקר שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
מכבי תל אביב איבדה מומנטום. יובל זוסמן/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל אילת (21:00, 5SPORT)

הצהובים שבים לליגה אחרי יותר משלושה שבועות מאז הניצחון על הפועל ירושלים, מאז הספיקו להיות מודחים מהגביע, ולאבד גם את המומנטום החיובי שהיה להם ביורוליג עם מינויו של יאניס ספרופולוס. העובדה שהאלופה לא מדורגת במקום הראשון נוגעת רק ללוח המשחקים שלה, כשבשלב הזה תתאחד מכבי עם שאר קבוצות הליגה במספר המשחקים רק במהלך השבוע של גמר גביע המדינה. בפתיחת עוד שבוע עמוס, שכולל שני משחקי יורוליג, ירצו במכבי לעבור את המשוכה הלא פשוטה מאילת בשלום, כשטאריק בלאק, שפספס את המשחק במדריד בשל רגישות בשריר הירך האחורי, בספק.

תשעה ניצחונות רצופים בליגה קיבעו את מעמדה של הפועל אילת בצמרת הגבוהה, ובאמצע השבוע עברה הקבוצה של שרון דרוקר את הפועל תל אביב בצורה די נוחה. אילת ממשיכה את ההצלחה הגדולה שלה בשבועות האחרונים למרות שהפורוורד לנזל סמית' ג'וניור לא יכול לשחק בשל פציעה בכף ידו, והוא ימשיך להיעדר גם מהמשחק ביד אליהו. במועדון יודעים שגם בסגל מלא הם אנדרדוג נגד הצהובים, אך מאמינים שעם הביטחון שיש לשחקנים מהשבועות האחרונים הם יכולים לתת פייט אמיתי לקבוצת היורוליג שממול.

עוד באותו נושא

התרמית והפראיירים: מכבי תל אביב בדרך לעוד עונה נטולת הישגים

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים, ליאור אליהו. לילך וייס רוזנברג
עשוי לחזור לסגל. ליאור אליהו/לילך וייס רוזנברג

מכבי ראשון לציון - הפועל ירושלים (19:00, 5STARS)

ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות שמו את מכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה והוציאו אותם מהתחתית הבוערת אל המקום השמיני בטבלה. בניגוד לגביע, שם הציגו הכתומים כדורסל מצוין, בליגה היכולת פחות מרשימה והניצחונות מושגים בשיניים, אבל במועדון קונים כל ניצחון ובכל דרך. נראה כי השינוי של גיא גודס בסגל מוכיח את עצמו כשאלכס המילטון רושם בארבעה משחקי ליגה 16 נקודות, 6 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים בממוצע, ודיימון סימפסון מוסיף מהספסל 10 נקודות ו-7.5 ריבאונדים. למרות המומנטום, בעיר היין יודעים שיצטרכו יום טוב מאוד כדי להפתיע את ירושלים בבית ולהמשיך בריצה.

גם הפועל ירושלים מגיעה למשחק עם רצף נהדר משלה - חמישה ניצחונות בכל המסגרות, כשבליגה היא עושה זאת בצורה פנטסטית עם שלושה ניצחונות ב-21.3 נקודות הפרש בממוצע. האדומים קיבלו בניצחון על בני הרצליה שלשום את כריס ג'ונסון בחזרה אחרי למעלה מחודש של העדרות בשל שבר ביד, ומקווים שייכנס לעניינים כמה שיותר מהר. ליאור אליהו, שפספס את שני המשחקים האחרונים בשל מחלה, עשוי לחזור לסגל למשחק באולם בו ספגה ירושלים תבוסה קשה בגביע ווינר בפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully