וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט לא השאיר לפיטינו סיכוי: אולימפיאקוס הביסה את פאו בדרבי הנצחי

מילוטינוב (18 ו-18 ריבאונדים) סידר לבלאט ניצחון ראשון על היריבה המושבעת עם 65:79 מתוק בפיראוס. ניצחונות גם לפנרבחצ'ה וצסק"א

ריק פיטינו מאמן פנאתינייקוס. AP
טבילת אש לא פשוטה בדרבי. פיטינו/AP

המחזור ה-16 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד הדרבי בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס, בו ניצחה הקבוצה של דיוויד בלאט בקלות. במשחק מסקרן נוסף גברה צסק"א מוסקבה על ז'לגיריס בקובנה. עוד קודם לכן פנרבחצ'ה השיגה ניצחון 12 ברציפות, ושמרה על טווח ביטחון במקום הראשון.

ניקולו מלי שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
הכל עובד כמו שעון. ניקולו מלי חוגג/GettyImages

פנרבחצ'ה - באסקוניה 87:96

כמאמר הקלישאה, באסקוניה תישאר בעיקר עם המחמאות. טוקו שנגליה, ג'ייסון גריינג'ר ופטריסיו גארינו הפצועים נעדרו מהסגל של ולימיר פראסוביץ', אבל הבאסקים בכל זאת הצליחו למתוח את הקבוצה החמה ביבשת עד הדקות האחרונות, עם קאמבק מפיגור דו ספרתי. בסופו של דבר הניסיון והעומק הכריעו לטובת פנרבחצ'ה, שהשיגה ניצחון 12 ברציפות. ניקולו מלי (19), יאן וסלי (15) ומרקו גודוריץ' (14) בלטו אצל אוברדוביץ', שאבון שילדס התעלה בצד השני עם 22.

אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 65:79

הדרבי היווני הנצחי קיבל ניחוחות אמריקאיים כשדיוויד בלאט וריק פיטינו עמדו על הקווים, אבל על המגרש הופיעה קבוצה אחת בלבד. יאניס שטרלינקס (18 נקודות) ובעיקר ניקולה מילוטינוב הנפלא (18 ו-18 ריבאונדים) פתחו מבערים ברבע השני המוחץ של הביתיים (11:25 לאולימפיאקוס ברבע הזה), ומכאן ניתנה האות לחגיגות באולם השלום והאחווה. בלאט, שהפסיד בשני המשחקים הקודמים מול פנאתינייקוס, רשם ניצחון ראשון על היריבה המושבעת כמאמן אולימפיאקוס, וכל נסיונות הקאמבק של או היו לחינם. בצד השני ניק קלאתיס עשה כל שביכולתו עם 13 ו-7 אסיסטים, אבל פאו שלו ספגה הפסד שלישי בארבעת משחקי היורוליג האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יאן וסלי. AP
בכושר שיא. יאן וסלי/AP

ז'לגיריס קובנה - צסק"א מוסקבה 84:79

אולי זה הניצחון שיוציא את צסק"א ממשבר אמצע העונה שפקד אותה? אחרי שלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים הרוסים הגיעו למשחק מוקש בליטא השכנה, ולרגעים נראו בדרך להפסד נוסף. למזלם, היה להם גיבור מפתיע, דניאל האקט המאותגר התקפית, שקלע 19 נקודות כולל 7 מכריעות בדקה וחצי האחרונות וסידר להם ניצחון חשוב מאוד, שמשאיר אותם במרחק סביר מפנרבחצ'ה וריאל מדריד המבוססות במקומות 1 ו-2. מלבד האקט, הצטיין גם וויל קלייברן עם 19. את ז'לגיריס הוביל שוב ברנדון דייויס עם 19 ו-7 ריבאונדים.

ברצלונה - דרושאפקה 65:97

ניצחון שלישי רצוף לקטלאנים, אבל מול הקבוצה החלשה ביורוליג זו לא חכמה גדולה מאוד. הגארבג' טיים נמשך זמן רב, אחרי בריחה מהירה של החבורה של פשיץ'. תומא הרטל הוביל עם 18 נקודות, קווין סראפין הוסיף 12, וכריס סינגלטון ויאקה בלאז'יץ' הוסיפו 10 כל אחד. את המפסידה האומללה הוביל טוני דגלאס עם 23 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully