וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטי קאסורלה כמעט איבד יכולת ללכת, חזר וכבש צמד מול ריאל מדריד

הספרדי חווה שנתיים קשות במהלכן עבר 11 ניתוחים, הקאמבק שלו הושלם ב-2:2 מול הבלאנקוס. "אחרי כל הסבל, הצמד הזה מיוחד"

עיבוד תמונה

השנה החדשה של ריאל מדריד נפתחה בצורה מאכזבת אמש (חמישי) עם 2:2 מול ויאריאל בקרב קצוות שעל הנייר היה אמור להיות קל עבור חניכיו של סנטיאגו סולארי. צמד של סנטי קאסורלה קבע חלוקת נקודות אחרי שני שערים בנגיחות של קארים בנזמה ורפאל וארן והפער מברצלונה שנמצאת בראש הטבלה עומד על 7 נקודות. ועם כל הכבוד, הסיפור המרכזי של הערב הזה היה של קאסורלה, שעבר לא מעט בשנים האחרונות וחזר לבמה המרכזית עם הצגה גדולה מול אלופת אירופה.

רק כדי לסבר את האוזן, קאסורלה, שסבל מפגיעה חמורה בגיד האכילס שאיימה לא רק על הקריירה שלו אלא גם על היכולת שלו ללכת, נאלץ להימנע ממשחק יותר משנתיים, עבר 11 ניתוחים ואיבד שמונה ס"מ מהבשר שעל הקרסול שלו. כדי לתקן את הקרסול הפגוע הרופאים נדרשו "להשאיל" רקמה מהזרוע שלו, בדיוק במקום שעליו היה קעקוע. "הם לקחו את העור מהזרוע שלי ושמו על הקרסול. זו לא פציעה רגילה שמקבלים בכדורגל, שהחיידק מתפשט ואוכל לך ממש את הגוף. היו רגעים שכבר חשבתי שאני לא מסוגל לשאת את זה יותר וחשבתי לוותר על כדורגל, אבל אנשים שקרובים אליי שיכנעו אותי להילחם ונטעו בי אמונה שאחזור למגרשים", סיפר הספרדי. "ואחרי כל הרגעים האלה שסבלתי - לכבוש צמד נגד במדי ויאריאל נגד ריאל מדריד, זה דבר מאוד מיוחד".

עוד בנושא

ריאל מדריד סיימה ב-2:2 עם ריאל מדריד, קאסורלה כיכב עם צמד
סיטי באופוריה אחרי ה-1:2 על ליברפול: "ידענו שאם לא ננצח מאבק האליפות גמור"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

בצד השני, סולארי אמר לאחר המשחק: "החמצנו הזדמנויות נוחות של מרסלו ולוקאס ואסקס וגם הפציעה של גארת' בייל סיבכה אותנו. אנחנו נמשיך להילחם ולהתחרות כדי להביא עוד נקודות, שום דבר עוד לא גמור. ויאריאל לחצו בטירוף, הם שיחקו עם תמיכת הקהל הביתי והיו צריכים את הנקודות, היה חסר לנו רצון דומה". סולארי גם דיבר על איסקו שעלה מהספסל ואינו זוכה לקרדיט נרחב: "אין שום צורך להתייחס אליו במיוחד", אמר בתגובה לשאלת אחד העיתונאים, "הוא היה טוב במחצית השנייה כשעלה לשחק".

"ידענו שנצטרך לצאת קדימה ושהם יתגוננו", אמר דני קרבחאל, "לפני שהם כבשו את השני היו לנו צ'אנסים טובים לגמור את זה עם ניצחון". קורטואה הוסיף: "היו לנו בעיות בהגנה שעלו לנו בשערים. שלטנו גם במשחק וגם בכדור ובילינו הרבה ברחבה שלהם, חבל שלא ניצלנו את זה. חייבים להמשיך הלאה ולנצח בראשון את סוסיאדד".

ואסקס אמר: "לא היה לנו מספיק זמן להגיב אחרי שער השוויון שלהם, והטעם הוא בהחלט מר עם אובדן שתי הנקודות האלה. היה לנו קשה להתמודד עם הלחץ שלהם. אנחנו צריכים לקחת את המשחק הבא כדי להחזיר גם את האמון של האוהדים. ניתן את הכל עד סוף העונה ובטוח שגם השנה נגיע להישגים".

עוד באותו נושא

סוף עידן באתלטיקו מדריד? הגנת הברזל בדרך להיעלם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully