וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן באתלטיקו מדריד? הגנת הברזל בדרך להיעלם

הקולצ'ונרוס בדרך לחילופי דורות: מסתמן שלוקאס הרננדס, גודין, חואנפראן ולואיס יעזבו. אובלק גם בסכנה, סימאונה ילך בעקבותיהם?

עריכת וידאו: מתן חדד

תום תקופה באתלטיקו מדריד? אחת מהקבוצות הגדולות של הקולצ'ונרוס נבנתה תחת ידו של דייגו צ'ולו סימאונה והמאפיין הבולט ביותר שלה לאורך כל התקופה נותר זהה - הגנה. עכשיו, עם הזדקנותם של המרכיבים החשובים במערך, נראה שחילופי דורות הם בגדר בלתי נמנעים עבור זוכת הסופרקאפ האירופי.

תקרת השכר בלה ליגה הכניסה את אתלטיקו לבעיה. יאן אובלק מבוקש מאוד בקרב לא מעט מועדוני עילית באירופה, כאלה שיוכלו לשלם את סעיף השחרור שלו, 100 מיליון יורו. הרצון של אתלטיקו מדריד לראות אותו ממשיך יהיה חייב להיות מגובה בהעלאה משמעותית בשכרו, דבר שנבצר מהם כרגע בגלל מגבלת השכר.

חואנפרן כבר בן 34 ופיליפה לואיז בן 33 והם נראים כעוזבים בטוחים בקיץ הקרוב. בנוסף, גם דייגו גודין יחגוג בקרוב 33 ונראה שלא ימשיך מעבר לעונה הנוכחית. צרה נוספת שמטרידה את אתלטיקו היא סכום השחרור הנמוך שנקבע ללוקאס הרננדס. בעולם ההעברות של היום, 80 מיליון יורו הם אמנם לא עניין של מה בכך, אך גם לא מהווים מכשול עבור לא מעט קבוצות, למשל באיירן מינכן.

עוד בנושא

זיקו בראיון: "מסי גדול, אבל מראדונה ובעיקר פלה טובים ממנו"
ארנסטו ואלוורדה הודה: "לא יודע היכן אאמן בעונה הבאה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
התקציב שהוקצה לשכר שלו מגביל את אתלטיקו מדריד. אנטואן גריזמן/רויטרס

אז מי באמת בדרך החוצה? לוקאס יעבור לגרמניה ככל הנראה, בינואר הנוכחי או בסיום העונה. לואיס וחואנפרן יעזבו ככל שתגיע עבורם הצעה מכבדת, גודין, שכבר היה על הכוונת של יונייטד בעבר, עשוי למצוא את עצמו באנגליה. אובלק נראה כרגע כבטוח מבין כל השמות שברשימה, אבל רק בקיץ בנוכחי ראינו שקבוצות העל של הכדורגל לא חוששות להוציא סכומים נכבדים גם עבור השוערים עם הרכישות של אליסון וקפה.

ומי עוד על הפרק? כבר כמה שנים טובות שסימאונה מקושר למועדונים אחרים, אינטר בעיקר, ולעזיבה של אתלטיקו מדריד. ייתכן שמגמת חילופי הדורות תביא גם לשינוי בגזרת האיש שעל הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully