וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקו בראיון: "מסי גדול, אבל מראדונה ובעיקר פלה טובים ממנו"

האגדה הברזילאית התייחס למעמדו ההיסטורי של הפרעוש, פירגן לו על היכולות וההישגים, אבל קבע: "הוא לעולם לא יהיה ברמה של פלה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאו מסי כבר מזמן הפך לכדורגלן בקנה מידה היסטורי, כשלדעת רבים הוא גם השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה, אבל לא אם תשאלו את זיקו. האגדה הברזילאית התייחס למעמדו של מסי ברשימת הגדולים ביותר: "מסי קרוב למראדונה, וזה אומר, לדעתי, שאי אפשר להשוות אותו לפלה. אני מחשיב את מראדונה כשחקן גדול יותר ממסי, אבל שניהם לא יכולים להתחרות בפלה. היה לו באמת הכל: כוח, מהירות, כוח מתפרץ, טכניקה, יכולת בעיטה, נגיחה, דריבל - הכל. הוא היה רק 1.70 מטר ועדיין מעטים היו השחקנים שיכלו לקפוץ כמוהו לנגיחה. היו לו היסודות הנכונים להכל ועל בסיסם הוא רק הלך והשתפר. כל דבר שאפשר לדמיין בכדורגלן - היה לו".

זיקו, שעובד כמנהל בקבוצה היפנית קאשימה אנטלרס, מסכים שיש למסי הרבה מהיכולות שהיו לפלה, אבל חוסר ההצלחה במסגרת הבינלאומית, פוגע בו. "הוא זכה כמעט בהכל, אבל אין לו את גביע העולם, וזה אומר הרבה. מראדונה גם סחב את הקבוצות שלו, ברצלונה ונאפולי, אבל גם את ארגנטינה, תמיד הופיע בטורנירים הגדולים ועוד בתקופה שהנבחרת הארגנטינאית לא הייתה פייבוריטית כמו שהיא היום עם כל הכוכבים שיש לה. לא היו לידו שחקנים כמו ג'רארד פיקה, צ'אבי, אינייסטה או ניימאר".

עוד בנושא

העברות בעולם, 2.1: מלקום סירב לאברטון, כריסטיאנו רונאלדו הוצע גם לנאפולי בקיץ
סולארי מתלונן לפני ויאריאל: "תאריך שקשה לשחק בו"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully