וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.1: גוואנגז'ו אברגראנדה הציעה 50 מיליון יורו על מלקום, לאן הוצע רונאלדו בקיץ?

גם אברטון גיששה אצל הברזילאי. מנהל נאפולי טוען: "כריסטיאנו הוצע לנו, לא יכולנו לעמוד בזה". וגם: מאמן חדש לזלאטן, בלם חדש לאייאקס

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* בורוסיה דורטמונד אישרה שקשרה האמריקאי, כריסטיאן פוליסיץ' (20), יעבור לצ'לסי בעונה הבאה. הגרמנים הודיעו שהבלוז רכשו את הכוכב העולה תמורת 64 מיליון יורו והשאילו אותו באופן מיידי לדורטמונד, בה יסיים את העונה הנוכחית.

* אייאקס הודיעה על החתמתו של ליסנדרו מגז'אן, בלמה בן ה-25 של בוקה ג'וניורס, לארבע שנים וחצי. בוקה תקבל כ-9 מיליון יורו.

* מונפלייה רכשה את המגן מתיאס סוארס (22) מספורטינג דפנסור האורוגוואית תמורת 950 אלף יורו. השחקן שרשם שתי הופעות בנבחרת אורוגוואי, חתם על חוזה עד יוני 2023.

* מונאקו החתימה את החלוץ הדרום אפריקני לייל פוסטר (18) שיצטרף תחילה לקבוצת המילואים.

* אחרי שנתיים כמאמן בוקה ג'וניורס, גיז'רמו בארוס שלוטו מונה למאמנה החדש של לוס אנג'לס גלקסי האמריקאית, בה משחק זלאטן איברהימוביץ'. הארגנטינאי בן ה-45 כיכב ב-MLS כשחקן קולומבוס קרו לפני כעשור.

* בוקה הודיעה קצת לאחר מכן על מינויו של גוסטבו אלפרו למאמן החדש. אלפרו בן ה-56 זכה באליפות היסטורית עם ארסנאל ב-2012 וגם הוביל אותה לזכייה בסודאמריקנה. קבוצתו הקודמת הייתה הורקאן.

שמועות

* אברטון, שניסתה לרכוש את מלקום בקיץ אך הפסידה במרוץ לברצלונה (ורומא), עשתה כעת ניסיון נוסף ופנתה לשחקן, אך הברזילאי שממעט לשחק בשורות הקטלאנים סירב. לטענת "מארקה", הבהיר מלקום שלא יעזוב את ברצלונה בחלון הנוכחי, ולא משנה לאיזו לקבוצה. על פי אתר Goal.com, גוואנגז'ו אברגראנדה הגישה לברצלונה הצעה של 50 מיליון יורו עבורו.

* ברצלונה לא רוצה רק את אדריאן ראביו, אלא גם את בלמה הצעיר של טולוז, ז'אן-קלר טודיבו.

* המנהל הספורטיבי של נאפולי טוען: "כריסטיאנו רונאלדו הוצע לנו בקיץ, אנחנו בקשר טוב עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש. בדקנו את זה לעומק והבנו שלא נוכל לעמוד בעסקה הזאת".

* אינטר ומילאן עוקבות אחר הקיצוני של מנצ'סטר יונייטד אשלי יאנג שיהיה שחקן חופשי בקיץ, כך על פי "מירור".

* לא רק מילאן מעוניינת בססק פברגאס, אלא גם פנרבחצ'ה. על פי "לאקיפ", הוא דווקא על סף חתימה במונאקו, ואמור לסגור שם במהלך השבוע הבא.

* ליון הציבה תג מחיר לכוכב שלה, טאנגי אנדומבלה: 80 מיליון יורו. מנצ'סטר סיטי המועמדת המובילה לצרפו.

* בהתייחס לשמועות על מעבר אפשרי של ארון ראמזי ליובנטוס, אמר מאמן ארסנל אונאי אמרי: "לדעתי הוא יישאר איתנו אחרי ינואר".

טאנגי אנדומבלה שחקן ליון. AP
תג מחיר של 80 מיליון יורו. טאנגי אנדומבלה/AP

* באיטליה מדווחים שבולוניה סיכמה עם ויאריאל את שאילתם של רוברטו סוריאנו וניקולה סאנסונה. הצמד האיטלקי יעבור בדיקות רפואיות מחר, כשבולוניה תיקח את החוזה של סוריאנו מטורינו בה החל את העונה כמושאל ותחזיק באופציית רכישה על שניהם.

* בצרפת מדווחים שנאנט הגיעה לסיכום עם קרדיף על מכירתו של הסקורר הארגנטינאי אמיליאנו סאלה תמורת 20 מיליון ליש"ט. הבעיה: סאלה לא מעוניין לעבור לקבוצה שמשתרכת בתחתית הפרמיירליג. סאלה הוא סגן מלך שערי הליגה הצרפתית העונה עם 12 כיבושים עד כה.

* שטוטגרט מעוניינת לשאול את מקסי פיליפ, קשרה של בורוסיה דורטמונד. גם האנובר מעוניינת בשחקן.

* על פי "סאן", פולהאם היא הפייבוריטית לצרף את גארי קייהיל, שממעט לשחק בצ'לסי העונה. קלאודיו ראניירי צפוי ולנסות לשאול את הבלם בן ה-33 עד תום העונה.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שאינטר מוכנה למכור לפלמנגו את גביגול, אך רק תמורת שחקנים - בפרט, ילדי הפלא לינקולן וריינייר.

* יובנטוס מחפשת שוער נוסף ועל פי דיווחים הוא עשוי להיות מרטין דוברבקה מניוקאסל.

* לא מעט קבוצות פרמיירליג עוקבות אחר הכוכב העולה של רומא ג'נגיז אונדר. ארסנל כבר הציעה עבורו 60 מיליון יורו, כך על פי התקשורת הטורקית.

* בצרפת מדווחים כי בלם שאלקה נאלדו הברזילאי נמצא בבדיקות רפואיות במונאקו ואחריהן יחתום שם.

* קאלום האדסון אודוי ממשיך להיות שם לוהט בחלון ההעברות הנוכחי. על פי דיווח בסקיי, ר.ב. לייפציג ויובנטוס הצטרפו לבאיירן מינכן שמעוניינת בו. צ'לסי דורשת 30 מיליון ליש"ט תמורתו.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 1.1: יונייטד רוצה את המאמן של דאבור, ראמזי בדרך ליובנטוס?

לכתבה המלאה
ססק פברגאס שחקן צ'לסי. GettyImages
העזיבה קרובה מתמיד. פברגאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully