וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.1: יונייטד רוצה את המאמן של דאבור, ראמזי בדרך ליובנטוס?

השדים האדומים שוקלים את מועמדותו של מרקו רוזה מאמן זלצבורג, אלופת איטליה פייבוריטית להחתים את הוולשי של ארסנל, לבנדובסקי שולח מסר לבאיירן מינכן, טוכל מתביית על מטרה חדשה

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* אייאקס העבירה בהשאלה את אזור מאטוסיווה, 20, לדה חראפשחאפ עד תום העונה.

* ג'יידן בראון (19), מגנה השמאלי של נבחרת הנערים של אנגליה וטוטנהאם, החליט שלא לחתום על חוזה מקצועני עם התרנגולים וחתם עם בהאדרספילד לשנתיים וחצי.

* חלוצה הקולומביאני של סביליה, לואיס מוריאל (27) הושאל עד תום העונה לפיורנטינה האיטלקית, שתחזיק גם באופצייה לרכישתו.

מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג. רויטרס
ריאל או יונייטד? איקרדי/רויטרס

שמועות

* בטורקיה מדווחים שרדאמל פלקאו חלוץ מונאקו ונבחרת קולומביה נמצא על הכוונת של גלאטסראיי הטורקית.

*ב"מירור" טוענים שאשלי יאנג הקיצוני של מנצ'סטר יונייטד נמצא על הכוונת של אינטר.

* האם מרקו רוזה המאמן של דאבור בזלצבורג בדרך לשדרוג בקריירה? באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד שוקלת למנות בקיץ את המאמן בן ה-42 בעונה הבאה כמחליפו הקבוע של מוריניו. רוזה מצטרף לפוצ'טינו, זידאן, בלאן וגם סולשיאר עצמו ברשימת המועמדים.

* על פי ה"מירור" האנגלי יובנטוס היא הפייבוריטית להנחית את ארון ראמזי, קשרה הוולשי של ארסנל. לפי הדיווח היא מוכנה לשלם לו שכר של 140 אלף יורו בשבוע.

* באיטליה מדווחים שאינטר שוקלת להחזיר בקיץ את מתאו קובאצ'יץ' כאלטרנטיבה ללוקה מודריץ'. קובאצ'יץ' עזב את הקבוצה לריאל מדריד ב-2015 והושאל לצ'לסי.

* ברצלונה אומנם הודיעה ביום ראשון שהיא פנתה לפריס סן ז'רמן בנוגע לאדריאן ראביו אבל לא הגיעה עמו לסיכום ולא עברה עם שום חוק, אבל "לה פריסיאן" הצרפתי מבטל את הטענה ומדווח: ברצלונה וראביו הגיעו לסיכום על השכר, הבונוסים ומענק החתימה (חוזהו מסתיים בקיץ והוא יגיע כשחקן חופשי), וההודעה תצא בקרוב.

* מה יהיה עם מאורו איקרדי? אתמול דווח שהחלוץ הלוהט של אינטר בן ה-25 עשוי להגיע לריאל מדריד בעסקה שתכלול את המעבר של טוני קרוס לקבוצה האיטלקית. היום מדווח שהוא עשוי לעבור דווקא למנצ'סטר יונייטד, אחרי ש"שינה את דעתו והחליט שהוא רוצה לעבור לפרמיירליג".

* בצרפת טוענים: מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל הפך את הקשר האחורי של דורטמונד יוליאן וייגל, 23, למטרה העיקרית שלו בחלון הנוכחי. דורטמונד לא רוצה לשחררו, הפריסאים עשויים להציע 30 מיליון יורו.

* אחרי שלאורך תקופה ארוכה מאוד דווח שהוא כבר עם רגל וחצי מחוץ לבאיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי מצהיר: "אני מרגיש הזדהות עם המועדון, אני רואה את עצמי מסיים פה את הקריירה", אמר החלוץ הפולני, 30, שמחזיק בחוזה עד 2021.

* "אס" הספרדי טוען שאדן הזאר עוד לא הגיע אבל כבר "מסבך" את ריאל מדריד, ששוב חוששת שעלולה להיווצר אצלה עומס גדול בקישור ההתקפי אם יגיע הבלגי (שמסרב בינתיים לחדש חוזה בצ'לסי). הבעיה היא גם בגלל הנוכחות של איסקו, בין השאר, וההגעה הצפויה של ברהאים דיאס ממנצ'סטר סיטי - וכל אלה נוספים לאסנסיו, ויניסיוס, רודריגו ולוקאס ואסקס.

* דיווחים באנגליה: אלברו מוראטה, חלוץ צ'לסי, לא מרוצה ממעמדו, ועשוי לעבור למילאן כחלק מעסקת חליפין עם גונסלו היגואין, שיעשה את הדרך ההפוכה ללונדון.

* טמי אברהם, החלוץ שהושאל מצ'לסי לאסטון וילה, כבש עד עתה בליגת המשנה 14 שערים ב-19 משחקים, וצ'לסי עשויה להחזיר אותו אליה, כדי לשפשף אותו בליגה הבכירה: ארבע קבוצות מעוניינות בו כבר עכשיו - קריסטל פאלאס, האדרספילד, וולבס וברנלי.

* מילאן ממשיכה במרדף שלה בניסיון לצרף את ססק פברגאס, 31, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים בצ'לסי ורוצה קבוצה שבה יזכה ליותר דקות.

* אגב, צ'לסי הודיעה אתמול בשנה שהסתיימה ב-30 ביוני 2018 היא רשמה רווח שיא - 62 מיליון ליש"ט! צ'לסי מכרה בשנה הזאת בין השאר את דייגו קוסטה, נמניה מאטיץ' וחואן קואדרדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully