וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה הודה: "אני לא יודע איפה אאמן בעונה הבאה"

מאמן ברצלונה התייחס לעתידו ואמר: "כולנו יודעים איך הדברים האלה עובדים". וגם: מה הדבר הכי יוצא דופן במסי וההשתלבות של הרכש

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה התראיין היום (שלישי) לערוץ הטלוויזיה בברצלונה והודה שהוא לא ממש בטוח היכן יאמן בעונה הבאה. "מי יודע", אמר, "אני אף פעם לא חושב לטווח הארוך. אני מקווה שכולם יהיו מרוצים מהעבודה שלי ושאעמוד במטרות שלי. בכדורגל הזה, מי יודע? אנחנו יודעים איך הדברים עובדים. אם אתה מנצח משחק כולם שמחים, ואם אתה מפסיד כולם בעקבותיך".

על הרכש שהגיע בשנה האחרונה אמר מאמן האלופה: "היה חשוב לשלב את כולם כמו שצריך. ארתור ולנגלה התאקלמו מצוין. הפציעות קצת הפריעו למלקום, אבל יש לו עתיד מזהיר. ההחתמה של וידאל קצת מזכירה את זו של פאוליניו - שניהם שחקנים ששיחקו בליגות גדולות ובמשחקים גדולים. לגבי ג'ייסון מוריו - חיפשנו שחקן מנוסה שיכול להצטרף באופן מיידי ולעזור לנו, כי יש לנו מצב חירום בחלק האחורי"

כשהתבקש לבחור במשחק השנה, הלך כמובן על הקלאסיקו: "ה-1:5 על ריאל מדריד. משחק נגד היריבה המושבעת, כשכל העולם רואה. היו לנו גם הופעות מצוינות מול סביליה, אינטר וטוטנהאם".

עוד בנושא:

רביעי באנגליה: יונייטד רוצה להמשיך בריצה האדירה שלה אצל ניוקאסל
העברות בעולם, 1.1: יונייטד רוצה את המאמן של דאבור, ראמזי בדרך ליובנטוס?
מיטב הכדורגלנים נפרדו מ-2018, קיליאן אמבפה השאיר מסר לרונאלדו

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. GettyImages
לא מסתכל רחוק מדי. ואלוורדה/GettyImages

על ליאונל מסי אמר ואלוורדה: "מה שיוצא דופן הוא רמת האחריות שלו כלפי הקבוצה. הוא רוצה לשחק גם כשהוא פצוע, גם כשהוא לא במצב כל כך טוב. הוא תמיד מופיע ויש לו חוזק מנטלי גדול. מעולם לא ראיתי שחקן שדומה לו".

לבסוף, על העליות והמורדות שחווה השנה עוסמאן דמבלה - על הדשא ומחוצה לו, אמר המאמן: "הוא שחקן מאוד מוכשר ואנחנו רוצים לראות אותו על המגרש. אין ספק שהוא יכול לתת לנו יותר. אי אפשר לדעת מה הוא יעשה, אם הוא ירוץ ימינה או שמאלה עם הכדור. כדורגל הוא לא רק משחק מסירות, ולכן צריך גם דריבליסטים".

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 1.1: יונייטד רוצה את המאמן של דאבור, ראמזי בדרך ליובנטוס?

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. רויטרס
תמיד רוצה לשחק. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully