וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי באופוריה: "ידענו שאם לא ננצח מאבק האליפות גמור"

התכולים נשמו לרווחה אחרי צמצום הפער בפסגה ל-4 נקודות, סטונס אמר על ההצלה מהקו: "דברים מהסוג הזה יכולים לשנות משחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

לפעמים, רגע אחד יכול להגדיר עונה שלמה. ההרחקה וה-1.2 ס"מ שהפרידו אמש (חמישי) בין ליברפול ל-0:1 בדקה ה-18, יכול שייזכרו כרגע הזה. ההצלה בשנייה האחרונה של ג'ון סטונס שינתה כליל את המומנטום ומשם הסיטיזנס המשיכו ל-1:2 מלהיב שצימצם את הפער בפסגה ל-4 נקודות בלבד.

סטונס התייחס לרגע הזה בסיום כשאמר: "ניסיתי לקחת את מה שיכולתי, זיהיתי את ההזדמנות להציל את זה ושמעתי שזה היה קרוב. אני מאושר שזה לא עבר את הקו. דברים מהסוג הזה יכולים לשנות משחק לגמרי".

מאמן סיטי, פפ גווארדיולה: "אני גאה בבחורים, אבל לא רק על היום. הפסדנו שני משחקים בארבעה ימים לפני פחות משבועיים, אבל אי אפשר לשכוח מה שעשינו כאן בשנה וחצי האחרונות. ידענו שזה גמר היום, אם היינו מפסידים אפשר לומר כמעט בוודאות שזה היה גמור. ככה אנחנו גם צריכים לשחק בליגת האלופות. לא חששנו, על אף שהיה הרבה מאוד לחץ. אני לא זוכר ליגה חזקה כל כך, יש המון מתמודדות חזקות. כל משחק הוא כמו גמר".

קפטן סיטי וינסנט קומפני אמר: "לא מעניינת אותי התוצאה, אני מתרגש ומאושר מההופעה שלנו. הצלחנו ללכת ראש בראש מול קבוצה אגרסיבית מאוד ועמדנו בזה. זה עדיין בידיים של ליברפול. הצלחנו להוציא את הטירוף הזה מהמעיים, תשוקה שאי אפשר לתאר. אנחנו קבוצה טובה יותר כשאנחנו משחקים עם רגשות וטירוף". על הכניסה שלו במוחמד סלאח במהלך המחצית הראשונה אמר הבלגי: "חשבתי שזה היה תיקול נהדר, לא? הצלחתי להשיג את הכדור וגם לקחתי קצת מהשחקן, אבל זה לא היה מלוכלך וברור שלא ניסיתי לפצוע אותו. זה היה או זה או לאפשר לו ללכת עם הכדור עד הסוף".

עוד בנושא

מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את ליברפול וחזרה למאבק האליפות
דלתות מסתובבות: הסיפור האישי והמשפחתי של לירוי סאנה

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
"היינו חסרי מזל". יורגן קלופ/רויטרס

בצד השני, מאמן ליברפול יורגן קלופ, אמר: "היה לחץ עצום, משחק אינטנסיבי מאוד. היינו חסרי מזל מול השער, היה לנו פחות מזל מסיטי הייתי אומר. סאנה כובש ממצב קשה ומאנה ממצב טוב יותר בעט לקורה ומשם זה לא המשיך פנימה. היו שלבים בהם סיטי שלטה במשחק וכולם הרגישו את האינטנסיביות. אבל הצלחנו לחזור בגדול והיו לנו מצבים גדולים. זה תמיד כך, אתה חייב לכבוש ברגעים הגדולים. אגוארו כבש ממצב בזווית קשה, אנחנו לא כבשנו ממצבים דומים.

"אני לא חושב שזה היה המשחק הטוב ביותר שלנו או של סיטי, שתי הקבוצות הקשו אחת על השנייה. כבר אמרתי לשחקנים שזה בסדר. הפסדנו אבל זה קורה. הלילה לא נחמד, אבל זו לא בעיה גדולה". קלופ התייחס לתיקול של קומפני על סלאח במחצית הראשונה ואמר: "אני אוהב מאוד את קומפני, אבל איך זה לא כרטיס אדום? הוא היה האיש האחרון. אם הוא היה פוגע יותר בסלאח, אז הוא היה גומר לו את העונה". על המשך העונה של ליברפול אמר המאמן הגרמני: "הציפיות שלנו גבוהות, אנחנו יכולים לשחק טוב יותר. עם קצת יותר מזל יכולנו להוציא 2:2, שהייתה תוצאה מושלמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully