וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל רול: "אי אפשר לנצח את ריאל מדריד כשחוטפים 90 נקודות"

4.1.2019 / 0:09

האמריקאי, שהצטיין עם 23 נקודות ב-91:79 של מכבי תל אביב, הוסיף: "אנחנו הולכים ומתחברים". ספרופולוס: "במחצית השנייה הם היו הרבה יותר טובים"

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול עם שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. דני מרון
מייקל רול מול יוי/דני מרון

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 91:79 לריאל מדריד, במסגרת המחזור ה-16 של היורוליג. מייקל רול היה מצוין עם 6 מ-7 לשלוש ו-23 נקודות, אבל זה היה רחוק מלהספיק לקבוצה של יאניס ספרופולוס, שהידרדרה למאזן 11:5 העונה. אצל ריאל מדריד סיימו שישה שחקנים בדאבל-פיגרס כשמעל כולם בלט גוסטבו איון עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, סרחיו יוי היה ביום קליעה רע מאוד (4 מ-15 מהשדה), אבל סיים עם 11 נקודות ו-10 אסיסטים, רודי פרננדס קלע 13 והוסיף 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

מייקל רול, שכאמור היה מצוין, אמר בסיום: "באנו ונלחמנו. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, שיחקנו עם רוח לחימה. לקראת הסוף ספגנו יותר מדי נקודות. רצינו לשמור אותם על 75-80 נקודות ולא הצלחנו. כשהם קולעים 90 נקודות, קשה לנצח אותם, בייחוד בבית. אנחנו מתחברים כיחידה והצלחנו ללכת ראש בראש עם קבוצה טובה מאוד, עוד כמה מהלכים טובים והיינו יוצאים עם הניצחון".

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס אמר אחרי ההפסד: "אני רוצה לברך את ריאל מדריד על הניצחון, במחצית השנייה הם שיחקו הרבה יותר טוב. התחלנו את המשחק מפוקסים מאוד, למרות שהגנתית לא היינו הכי טובים שאנחנו יכולים, הצגנו התקפה טובה והיינו במשחק עד לסיום המחצית השנייה. במחצית השנייה לא היינו מספיק מפוקסים, במיוחד בהתחלה, אפשרנו להם בשלוש וחצי הדקות הראשונות הרבה מאוד נקודות והם פתחו פער דו ספרתי ששמרו עליו עד לסיום. ברבע האחרון ניסינו לחזור, הורדנו את הפער ל-6 או 7 נקודות, וברגע הזה יכולנו להיות יותר אפקטיביים התקפית והגנתית, ואולי היינו יכולים לצאת עם משהו טוב יותר. זה לא קל לנצח מחוץ לבית כשמאפשרים ליריבה לקלוע 91 נקודות. אנחנו נמשיך לעבוד".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 91:79 לריאל מדריד בספרד
דני אבדיה חגג יום הולדת עם קצת פחות משתי דקות בגארבג' טיים, מה יהיה בעתיד?

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. GettyImages
היה מרוצה מהמחצית השנייה של ריאל מדריד. לאסו/GettyImages

פאבלו לאסו אמר אחרי המשחק: "אני חושב שבמחצית השנייה הרמנו את רמת האנרגיה שלנו מעט. עדיין עשינו הרבה טעויות, אבל שיחקנו עם אנרגיות. הצלחנו לקחת ריבאונדים, לשמור, להקשות על הזריקות שלהם. זה נתן לנו את השליטה בקצב המשחק. שיחקנו חכם יותר במחצית השנייה, הנענו את הכדור טוב יותר. השגנו יתרון במשחק קשה, וידענו שזה מה שיהיה עוד לפני כן. ברבע האחרון, שיחקנו יציב מבחינה הגנתית. הצלחנו לקחת ריבאונדים ולשלוט בקלעים שלהם".

יוי הוסיף: "הצלחנו לשפר את ההגנה שלנו במחצית השנייה. מבחינה התקפית הנענו את הכדור טוב יותר. היה מאמץ קבוצתי נהדר ואנחנו שמחים על הניצחון הראשון שלנו ב-2019. זה חשוב מאוד שהקהל עזר לנו. תמיד קל לנו יותר בבית ואנחנו מנסים לשחק כדורסל טוב וליהנות ממנו". רודי פרננדס הוסיף: "במחצית השנייה היינו אגרסיביים יותר בהגנה וכנראה שזו הסיבה שניצחנו. גוסטבו איון ואני מכירים אחד את השני מצוין ואנחנו מנסים להשתפר בכל משחק, אז ניצחנו ואנחנו שמחים מאוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully