וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב נכנעה 91:79 לריאל מדריד

הצהובים החזיקו מעמד שני רבעים בזכות יכולת טובה של רול (23 נק', 6 מ-7 מהשלוש), אבל התפרקות במחצית השנייה לצד התעוררות של יוי ורודי הובילו בריחה ספרדית ממנה שחקניו של ספרופולוס לא הצליחו לחזור

הסיבוב השני של היורוליג נפתח הערב (חמישי) בלי שום בשורה חדשה ממכבי תל אביב שנכנעה 91:79 לריאל מדריד בספרד. הצהובים, ששוב חסרו את טאריק בלאק, הפעם בשל מתיחה בירך, הצליחו להישאר צמודים לאלופת אירופה במשך שני רבעים, אבל התעוררות של סרחיו יוי ברבע השלישי וגם הידוק ההגנה הובילו בריחה ספרדית שהמחישה היטב את פערי הרמות. סקוטי ווילבקין שוב היה חלש, ג'וני אובריאנט לא הזכיר במאומה את היכולת מהשבוע שעבר מול מילאנו והיחידים שניתן לציין לטובה הם מייקל קול, אנג'לו קלויארו ואלכס טיוס שלרגעים החזיקו את הצהובים עם הראש מעל המים. מכבי תל אביב יורדת למאזן 11:5 ומשימת העלייה לשלב ההצלבה הופכת ונהיית מסובכת יותר ויותר.

קלעו לריאל מדריד: גוסטבו איון 18 נקודות (9 מ-10 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, רודי פרננדס 13, טריי תומפקינס 12, סרחיו יוי 11 ו-9 אסיסטים, אנתוני רנדולף ופאקונדו קמפאצו 11 כ"א, גבריאל דק ו-וולטר טבארס 4 כ"א, ג'פרי טיילור 3, פליפה רייס וקלמן פרפליק 2 כ"א, פביאן קוזר (08:39) שותף אך לא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: מייקל רול 23 נקודות (6 מ-7 מהשלוש), אלכס טיוס 17 ו-8 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 13, ג'וני אובריאנט 6, קנדריק ריי וג'ייק כהן 4 כ"א, דיאנדרה קיין, נמרוד לוי וג'ון דיברתולומיאו 3 כ"א, סקוטי ווילבקין 2, יובל זוסמן 1, דני אבדיה (01:50) שותף אך לא קלע.

עוד בנושא

לסרס דני ענק: המניה של היהלום דני אבדיה צונחת
לאסוף את השוורים: כך שרדה ריאל מדריד ביום שאחרי לוקה דונצ'יץ'
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי פתחה עם סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, ג'וני אובריאנט, אנג'לו קלויארו ואלכס טיוס. מנגד עלו סרחיו יוי, וולטר טברס, ג'רמי טיילור, פביאן קוזר ואנתוני רנדולף. הצהובים פתחו טוב כשטיוס וקלויארו בולטים וזה 3:9 אחרי שלוש דקות. הבלאנקוס רצו 0:8, אבל רול קלע שלשה רגע לפני סיום הרבע וקבע יתרון מינימלי לריאל, 19:21.

רבע 2

תומפקינס עלה מהספסל רותח וקלע שלוש שלשות בפתיחת הרבע, שתי שלשות מנגד של לוי ורול הותירו את מכבי קרובה 31:34. מכבי המשיכה להפגין יכולת טובה, שתי נקודות של קלויארו מהקו סידרו לצהובים יתרון נקודה, 40:41. האמריקאי-איטלקי החטיא שלשה על הבאזר ובירידה לחדר ההלבשה זה 44:44.

רבע 3

המארחת פתחה את הרבע השלישי טוב יותר, רצה 2:9 הודות להתעוררות של יוי וזה 46:53. הבריחה של מדריד נמשכה עם שלשה של קמפאצו וזה כבר 50:64, ארבע דקות לסיום הרבע. רול ביכולת טובה יחד עם טיוס הובילו ריצה חזרה, 2:10, וזה רק 60:66 לריאל מדריד. ווילבקין הוסיף שתי נקודות ראשונות הערב מקו העונשין, וזה 62:69 לפני 10 הדקות האחרונות.

רבע 4

ההתלהבות של מכבי מסיום הרבע הקודם נבלמה עם רצף טעויות של אובריאנט ויכולת טובה של רודי, ההפרש של המארחת עלה חזרה ל-65:77. היתרון של ריאל כבר צמח ל-17 נקודות, שלשה של רול ועוד שתיים כהן צימקו ל-10, ובסיום 79:91 לריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully