וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיר צדק לא יהיה בסגל מול בני יהודה בראשון, אריק סאבו ייקנס

3.1.2019 / 20:47

הבלם, שלא מרוצה ממעמדו אבל עדיין לא קיבל הצעות מקבוצות אחרות, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הקשר הסלובקי התנצל על האירוע שהוביל להרחקתו מול אשדוד

שיר צדק, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שיר צדק בפעולה/ברני ארדוב

שיר צדק לא יהיה בסגל הפועל באר שבע למשחק ביום ראשון מול בני יהודה אחרי ששוב נפצע באזור שבו היה פצוע באחרונה. הבלם, שכבר חזר לשחק ובמחזור האחרון היה שותף לניצחון מול מ.ס. אשדוד כשנכנס כמחליף במקום מיגל ויטור, לא התאמן היום (חמישי) בשל מתיחה בשריר הירך האחורי והוא ינסה לחזור להתאמן רק באמצע השבוע הבא.

צדק, שאינו מרוצה ממעמדו בקבוצה, לא קיבל עד כה הצעה מקבוצה כלשהי לחלון ההעברות שייפתח ביום שני ונכון לעכשיו הוא אמור להמשיך בבאר שבע במדיה הפך העונה לשחקן ספסל. הערב ערכה הקבוצה אימון שהוגדר על ידי השחקנים כאימון בקצב רצחני. המאמן ברק בכר טרם ערך תרגול טקטי ולא ברור אם יעבור ביום ראשון לשחק עם שלושה בלמים. אריק סאבו המורחק ייעדר. חאתם עבד אלחמיד, שחוזר מהרחקה, ישוב לסגל.

אריק סאבו, שייעדר מהמשחק הקרוב בגלל הרחקתו מול מ.ס. אשדוד וגם יעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, זומן לבירור במשרדו של המנכ"ל אסי רחמים. לקשר הסלובקי הוסבר כי המועדון רואה את המקרה, סאבו הביע את התנצלותו וקיבל הודעה כי ייקנס.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ירדה מקווין טאפוקו, שעשוי לעבור להפועל באר שבע
בלם סראגוסה ברונו פרונה מועמד להצטרף למכבי נתניה בינואר
ברק בכר: "נקבל החלטות בקרוב. מי שטוב יישאר וישחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully