וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דרוכה לקראת ריאל מדריד: "לא באים בגישה של להפסיד בפחות מ-20 הפרש"

3.1.2019 / 9:00

הצהובים יפתחו את הסיבוב השני ביורוליג במשחק חוץ קשה מול אלופת המפעל (21:45, ספורט 5), בתום שבוע טראומתי שכלל הדחה מהגביע. ג'ייק כהן: "אם נלמד את הלקח מההדחה זה יהיה צעד אחד חשוב קדימה"

אתר רשמי

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי) לפתיחת הסיבוב השני ביורוליג כשתתארח בוויזינק סנטר במדריד אצל אלופת היורוליג ריאל מדריד (21:45, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים מגיעים למשחק עם חמישה ניצחונות מ-15 משחקים, כשהם יודעים שכדי לעלות לפלייאוף הם יצטרכו לעשות סיבוב שני כמעט מושלם, ולאחר ההדחה הכואבת בתחילת השבוע מגביע המדינה.

השבוע החולף היה לא פשוט עבור אנשי הצהובים. מלבד ראשי הקבוצה שלקחו את ההפסד בראשון לציון בצורה די קשה, מעידים אנשי המועדון כי גם השחקנים קיבלו את זה בצורה לא קלה. "שחקנים מבינים שמה שקרה בראשון לציון זה לא עוד הפסד, ולא משנה מה יגידו, הם צריכים לבוא להגיב", סיפרו במכבי אתמול. הקבוצה הגיעה אמש למדריד בשעה מאוחרת, ותקיים הבוקר את אימון הקליעות עם חידודים טקטיים כששם המשחק עבור יאניס ספרופולוס הוא ריכוז ואגרסיביות.

עוד בנושא:

יאניס ספרופולוס: "זה הרגע לקום ולהילחם". פאבלו לאסו: "מכבי מסוכנת"
מכבי תל אביב כועסת אחרי ההדחה: "אנחנו בדרך לשבור את כל השיאים השליליים"
עוד לפני מכבי תל אביב: ריאל מדריד הביסה 74:91 את באסקוניה בחוץ

ג'ייק כהן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אם נלמד את השיעור זה יהיה צעד קדימה". ג'ייק כהן/קובי אליהו

"ריאל מדריד קבוצה מצוינת", אמר ג'ייק כהן לקראת המשחק, "אבל יש הרבה קבוצות טובות בבית להגיד שזה המשחק הכי קשה? אני לא יודע,זה משחק קשה אבל קשה למדוד משחק אחד לעומת משחק אחר, אבל ננסה להשיג ניצחון חוץ. ההדחה בגביע מאוד מאכזבת עבורינו, אנחנו אכזבנו הרבה אנשים. את עצמנו, את המאמנים, את האוהדים, את ההנהלה. אחת המטרות שלנו הייתה לזכות בגביע ולא השגנו את זה, אבל זאת רק טעות אם לא נלמד את הלקח מזה. אם נלמד מההפסד זה יכול לעזור בהסתכלות קדימה, חייבים להתייחס לכל משחק באותה חשיבות לא משנה אם זה במסגרות בישראל או ביורוליג. כל דבר חשוב כאן במכבי ואם נלמד את השיעור הזה אז זה דבר נהדר בהסתכלות קדימה. בסדר, לא השגנו את אחת המטרות אבל אם נלמד את השיעור זה צעד קדימה, למרות שזה קרה בדרך חסרת מזל".

על פערי האיכות אמר המתאזרח של הצהובים: "יש לנו סגל מאוד מוכשר, אנחנו יודעים שריאל קבוצה מעולה, לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו, אבל אנחנו לא הולכים לשם בגישה של 'בואו נשמור את על פחות מ-20 הפרש'. אנחנו הולכים לנצח, זאת המטרה, אנחנו מקצוענים, בדיוק כמוהם. אנחנו משחקים באותה ליגה, באותו מגרש, עם אותו כדור, הם בני אדם כמונו".

בתוך כך, מכבי תל אביב תעמוד לדין באיגוד הכדורסל בעקבות העובדה שאוהדיה זרקו קונפטי לפרקט במהלך משחק הגביע בו האלופה הודחה עם הפסד מול מכבי ראשון לציון. הדיון בנושא יתקיים ביום חמישי הבא.

עוד באותו נושא

יאניס ספרופולוס: "זה הרגע לקום ולהילחם". פאבלו לאסו: "מכבי מסוכנת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully